bergetun Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Er denne tjenesten gammel eller ? Jeg oppdaget den ved en tilfeldighet da jeg skulle finne ut hvor mange inch det er i en meter Skreiv inn 'inch in meters' i google og vips der var svaret Ganskje kult syntes jeg, da jeg aldri har visst om denne tjenesten foer i dag. For dem som ikke har proevd denne google tjenesten foer saa kan du teste den ut med aa taste inn feks : 34 / 34 + 45 - 12 meters in inch bytes in megabits Or whatever you want ..
GalFisk Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 1 light year = 9.4605284 × 1027 picometers... Kult, det visste jeg ikke. Veldig nyttig når man poster mål, vekt, trykk, temperatur og alt mulig annet på amerikanske forum. Takk for tipset :smile:
bergetun Skrevet 27. august 2003 Forfatter Skrevet 27. august 2003 1 light year = 9.4605284 × 1027 picometers...Kult, det visste jeg ikke. Veldig nyttig når man poster mål, vekt, trykk, temperatur og alt mulig annet på amerikanske forum. Takk for tipset :smile: Ja det var en ganske nyttig funksjon, jeg fikk faktisk brukt for i ett netverk simmulerings assignment 1 time etter jeg fant ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå