Gå til innhold

PayPal - 17 år?


Anbefalte innlegg

Hei, har spørsmål ang PayPal!

 

Jeg er 17år, og er 18års grense på PayPal, spørsmålet er, hva er straffen for å registrere seg hos PayPal som 18 år, når man ikke er det?

 

Jeg har et Visa Electron kort, jeg skulle gjerne ha overført noen kroner fra Bank konto, til PayPal, men vet ikke om dette kan bli et problem om jeg registrerer meg som 18, og kortet er registrert i mitt navn, og min info, der det står jeg er 17.

 

 

Er det mulig å opprette en PayPal eller AlertPay account og overføre penger fra bank konto ? (Visa Electron)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er selv 17, og bruker PayPal problemfritt :)

Vet du om det er mulig å overføre penger fra Visa Electron til PayPal? :)

 

Gjestebetalings tjenesten burde vel fungere til du iallefall har fylt 18? Eller så kan du registrere i foreldres navn, og deretter lage din egen når du fyller 18.

Det som er problemet er at da må jeg registrere dems bankkort også, ettersom PayPal navn, og korteier navn må være det samme :/
Lenke til kommentar

Koden skal komme opp i betalingsoversikten. På lik linje med at det står butikknavn ol. ved siden av utgående beløp.

Takk, men ser nok ut som jeg må vente til jeg får brev om betalingsoversikten min.

 

En feil har oppstått

Tjenesten er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Øvrige tjenester kan velges fra funksjonsmenyen.

Så får jeg disse alternativene:

Endre konto for AvtaleGiro

Se detaljer på lånet ditt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...