Gå til innhold

Hva er din mening om Windows 8?


Anbefalte innlegg

Dette her er helt fantastisk!

 

Hvis det fungerer like bra som det er beskrevet nedenfor, så blir den et gull egenskap av Windows 8

 

Refreshing your PC to a state you define, including desktop apps

 

We know that many of you like to first configure your PC just the way you like it, by installing favorite desktop apps or removing apps that came with the PC, and then create an image of the hard drive before you start using the PC. This way, when you need to start over, you can just restore the image and you won’t have to reinstall the apps from scratch.

 

With this in mind, we’ve made it possible for you to establish your own baseline image via a command-line tool (recimg.exe). So when you get a Windows 8 PC, you will be able to do the following:

  1. Go through the Windows first-run experience to configure basic settings.
  2. Install your favorite desktop apps (or uninstall things you don’t want).
  3. Configure the machine exactly as you would like it.
  4. Use recimg.exe to capture and set your custom image of the system.

 

After you’ve created the custom image, whenever you refresh your PC, not only will you be able to keep your personal data, settings, and Metro style apps, but you can restore all the desktop apps in your custom image as well. And if you buy a PC that already comes with a recovery image on a hidden partition, you’ll be able to use the tool to switch from using the hidden partition to instead use the custom image you’ve created.

 

If you’d like to try this out now, a preview version of this tool is included in the Windows 8 Developer Preview. You can try it out by typing the following in a command prompt window running as administrator:

 

mkdir C:\RefreshImage

 

recimg -CreateImage C:\RefreshImage

 

This creates the image under C:\RefreshImage and will register it to be used when you refresh your PC. Again, this is a very early version of the tool, so we know it’s not perfect yet. Rest assured that we’re working hard to get it ready for primetime.

 

kilde: http://blogs.msdn.com/b/b8/archive/2012/01/04/refresh-and-reset-your-pc.aspx

Endret av jackbrennan2008
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er svært negativ til Windows 8. Jeg har en stasjonær PC for pokker, ikke et nettbrett (som forøvrig er det mest overflødige produktet jeg noensinne har sett). Med det jeg bruker maskinen min til ser Windows 8 ut til å være fullstendig skivebom, og jeg kommer da heller ikke til å skaffe det. Hvis de fortsetter i den gata med fremtidige operativsystemer kommer jeg ikke til å bytte annet enn hvis spill eller programmer krever noe nyere. Noe frivillig bytte blir det ikke snakk om, det er sikkert. Microsoft bommer totalt på PC-markedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener dette: Tja...

 

Har brukt det i nesten 2 dager, testing av programmer og drivere til ny hardware osv.

 

Blir ikke komfortabel med at Startmenyen er fjernet, Classic Shell som er anbefalt syntes jeg så "vulgært" ut men det fungerte. Nekter imidlertid å tro at Microsoft har laget noe som er ubrukelig og lurer på om noen har tips til gode opplæringsvideoer for å komme i gang med Windows 8?

 

File History er bare helt genial, nå ser det ut som om Microsoft kan levere sikkerheten som behøves med virus og backup. Eller er jeg litt for imponert?

 

Explorer er et stort skritt i riktig retning, verktøylinja kommer til å bli mye brukt.

 

Stor bakdel er at scanneren ikke støttes, den går via nettverket og selv om den bare er 4 år gammel er siste drivere til den for Vista. Hewlett-Packard HP Color LaserJet CM1017 Multifunction Printer. Tar gjerne imot tips om programvare for scanning via nettverket. Google hjelper ingenting da network scanner betyr 2 ting... :-)

 

 

Oppsummert er jeg happy, den booter på 7 sekunder (etter BIOS) og fikk en score på godt over 8,5 mens som Nvidia dro ned til 6,9 totalt.

 

Får jeg kontroll på den manglende startmenyen blir dette ekstra gøy.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Installerte RTM Pro for å teste Windows 8.

 

Takket være classic shell ser det ut til å være brukbart da man slipper å få avbrutt arbeidsflyten med å måtte inn i Touch grensesnittet "The GUI formerly known as Metro".

 

Dermed får man alle fordelene med Windows 8 sine forbedringer under panseret, mens man slipper unna den håpløse touch baserte GUIen mer eller mindre helt i daglig bruk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så populært Classic Shell har blitt, går det vel ikke lang tid før noen skjønner at de kan tjene penger på dette. Microsoft har jo bestemt seg ang ingen start knapp, og jeg tror at Classic Shell virkelig tar av når Windows 8 blir lansert 26.oktober.

 

Håper virkelig ikke at Microsoft gjør alvor av trusselen om at de kommer til å sperre muligheten for å bruke programmer som Classic Shell.

Men de har vel skjønt at Windows 8 virkelig kunne blitt en flopp om det var helt umulig å få tilbake start knappen, særlig når det gjelder bedriftskunder.

Lenke til kommentar

Det vil heilt sikkert kome 3.parts launchera som gjer at man kan greie seg fullstendig utan Metro visst man ønskjer det.

 

Eg installerte W8 Release Preview i dag og eg må sei meg ganske fornøygd so langt. Reknar med at ytelsen kjem berre til å bli betre framover dei neste månadane no sida W8 basicly er featured-locked no og det berre skal komme tweaks og bugfixes fram til release.

Dette har allerede kommet slike launchere.... og svar til den som lurte på hva man kunne bruke win8 ui til med tunge program.... du kan starte dem fra der, bare åå legge opp de programmene du ønsker som snarveier, er det ett klassisk program så starter det som det, er det en APP så startes det som det... --- for de som er vant med startmenyen så er det litt ny innarbeiding som må til... win8 ui er litt tilbake til win3 ui synes jeg... ganske retro... sånn rent brukermessig.... jeg har hatt win8 RTM på arbeidsmaskinen min nå siden den 20. aug. og i begynnelsen synes jeg det var litt knotete... men jeg ser mulighet, selv om jeg ikke har begynt å bruke start siden ennå... jeg har gått igjennom "alle APPS" og det ser ut som det er enkelte program den ikke har klart å legge opp, men har ikke sett nye igjennom... (jeg oppgraderte fra windows7 og det eneste jeg måtte avinstallere av Security Essentials.... også virker ikke Magic Disk med win8.... håper det kommer en oppdatering... --- Ellers virker det som en grei oppdatering.... enkelte ting er foreløpig vanskelig å finne når man skal gå litt i dybden rent admin-messig... men det er nok bare fordi OS'et er noe annerledes bygd opp... --- Raskere start av de fleste program, IE10 har noen problemer... bl.a. med forumet her.... om det er forumet eller IE10 veit jeg ikke.... kan bl.a. ikke bruker enter for linjeskift når jeg bruker multisitat (som jeg gjør nå for å teste)... Bedre minnebruk ser det også ut til at det er... men har ikke testet det så voldsomt ennå.... --- jeg skulle derimot ønsket at APPS'en til epost, kalender og kontakter kunne brukes mot Exchange, men har ikke funnet noen mulighet for dette ennå... så Outlook står oppe alltid... uten problem.... --- jeg tror dette kommer til å bli bra, men som alltid når MS kommer med noe nytt så må det alltid sytes og klages litt.... jeg venter i spenning på Office 2013 (RTM) og Windows server 8 (RTM) skal bli gøy å se hvor mye som videreføres.... kunne godt tenkt meg å sjekka win8 enterprise også, men jeg tror ikke den kommer i MAPS, så jeg får laste ned en testversjon når disse kommer.... --- jeg ser i hvert fall ingen behov for å gå tilbake til win7 pr.idag.... selv om win8 ui kan være litt irriterende nå i starten... Og de av dere som kjører Vista... jeg hadde kjøpt en oppgradering, uten tvil... dette OS'et er verdt det...

Lenke til kommentar

Det er ingen poeng å bruke Windows 8 Enteprise hvis du bruker Pro nå. Jeg kan ikke se, eller oppleve, en eneste forskjell mellom de to bærbare jeg bruker hver dag. Den ene har Enterprise, den andre Pro.

Ser du på oversikten her, er de eneste ekstra funksjonene i Enterprise dette:

 

  • AppLocker
  • Hyper-V
  • Windows To Go
  • DirectAccess
  • BranchCache
  • Can be virtualized by RemoteFX

 

Enterprise tilsvarer ikke Win7 Ultimate. Win8 Pro er den nye Win7 Ultimate.

Enterprise gir hovedsaklig kun andre aktiveringsmetoder enn Pro. KMS og MAK aktiveringer vil være de eneste måtene å aktivere Windows 8 Enterprise på.

Enterprise vil aldri bli solgt til privatkunder, du vil aldri finne Enterprise i noen butikk. Kun volum lisens kunder vil få kjøpt Enterprise.

 

Det er derfor absolutt ingen ting som gjør Enterprise noe som er verdt å bytte til, så lenge du har Win8 Pro med en gyldig nøkkel.

Faktisk så er Enterprise noe dårligere for private brukere siden det vil være helt umulig å få Media Center til å virke i Enterprise, mens i Windows 8 Pro vil du kunne legge til Media Center gratis fra 26.oktober til 31.desember.

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Det er ingen poeng å bruke Windows 8 Enteprise hvis du bruker Pro nå. Jeg kan ikke se, eller oppleve, en eneste forskjell mellom de to bærbare jeg bruker hver dag. Den ene har Enterprise, den andre Pro.

Ser du på oversikten her, er de eneste ekstra funksjonene i Enterprise dette:

 

  • AppLocker
  • Hyper-V
  • Windows To Go
  • DirectAccess
  • BranchCache
  • Can be virtualized by RemoteFX

 

Enterprise tilsvarer ikke Win7 Ultimate. Win8 Pro er den nye Win7 Ultimate.

Enterprise gir hovedsaklig kun andre aktiveringsmetoder enn Pro. KMS og MAK aktiveringer vil være de eneste måtene å aktivere Windows 8 Enterprise på.

Enterprise vil aldri bli solgt til privatkunder, du vil aldri finne Enterprise i noen butikk. Kun volum lisens kunder vil få kjøpt Enterprise.

 

Det er derfor absolutt ingen ting som gjør Enterprise noe som er verdt å bytte til, så lenge du har Win8 Pro med en gyldig nøkkel.

Faktisk så er Enterprise noe dårligere for private brukere siden det vil være helt umulig å få Media Center til å virke i Enterprise, mens i Windows 8 Pro vil du kunne legge til Media Center gratis fra 26.oktober til 31.desember.

 

 

Jeg vet alt dette, jeg jobber med det og derfor ønsker jeg selvfølgelig å også gå igjennom enterprise....Du bør ikke gå ut ifra at alle i forumet her utelukkende er spillere! Jeg er på ingen måte interessert i media center, og hvis du tar deg tid til å lese hva jeg skrev, så skrev jeg at jeg er abbonerer på MAPS, og derfor også er registrert som firma hos MS.... jeg blir litt irritert over sånne som deg som tror de kan så sabla mye og går ut i fra at alle andre ikke vet skitt! Skjerp deg! --- og ja, jeg vet at nye server heter 2012, men jeg gadd ikke endre etter å ha skrevet (neida, du kommenterte ikke det, men regner med at det er neste "hakking")

Endret av StoltHD
Lenke til kommentar

Ut i fra hva du skrev kunne ikke jeg se at du ikke var en av dem som trodde at Enterprise er den beste versjonen og at du derfor bare "må" ha Enterprise. Det er jo stort sett alltid grunnen når folk her på forumet ønsker Enterprise versjoner. Neste grunn er jo aktivering da. Det som kjennetegner de fleste som spør om Enterprise, er jo at de selvsagt ikke har gyldig nøkkel, og aldri kommer til å få gyldig nøkkel.

 

 

Tok deg ikke som en spiller..Å spille spill har vel ingen ting med Media Center å gjøre.

 

kunne godt tenkt meg å sjekka win8 enterprise også, men jeg tror ikke den kommer i MAPS, så jeg får laste ned en testversjon når disse kommer....

 

Prøveversjonen av Windows 8 Enterprise ble lansert den 16.august sammen med lanseringen på Technet og MSDN. 90 dagers prøve versjon kan lastes ned herfra....

Det kommer ingen andre testversjoner av Windows 8 Enterprise.

Lenke til kommentar

Jeg vet alt dette, jeg jobber med det og derfor ønsker jeg selvfølgelig å også gå igjennom enterprise....Du bør ikke gå ut ifra at alle i forumet her utelukkende er spillere! Jeg er på ingen måte interessert i media center, og hvis du tar deg tid til å lese hva jeg skrev, så skrev jeg at jeg er abbonerer på MAPS, og derfor også er registrert som firma hos MS.... jeg blir litt irritert over sånne som deg som tror de kan så sabla mye og går ut i fra at alle andre ikke vet skitt! Skjerp deg! --- og ja, jeg vet at nye server heter 2012, men jeg gadd ikke endre etter å ha skrevet (neida, du kommenterte ikke det, men regner med at det er neste "hakking")

Forstår ikke hvorfor du tok deg så veldig nær av dette. Myhken kan umulig vite noe som helst om kvalifikasjonene dine, og det er en helt streit antagelse at de fleste som besøker forumet her har mer nytte av Professional. Det er også et kjent faktum at masse folk kastet bort pengene sine på å kjøpe Ultimate og professional av Windows 7 selv om de kun trengte Home Preimum.

At dette ikke gjelder deg kan du nevne med én linje, ingen grunn til å bli fornærmet.

Lenke til kommentar

DEt irriterer meg at folk i det hele tatt antar ting når de ikke har grunnlag for det! det at prøveversjonen av enterprise var ute hadde jeg ikke fått med meg så takk, jeg var litt treig og hadde ikke undersøkt ordentlig. GeirGrusom og Myhken, når noen skriver at de abbonerer på MAPS (Microsof Action Pack Subscription) som krever en firmaregistrering i MS Network, så burde det være ganske innlysende at personen som skriver det har en eller annen profesjon som er relatert til Microsofts programvare/tjenester. --- og i stedenfor å bastant anta at en person bare er ute etter ditt eller datt fordi man mener brorparten er det, så bør man være litt mer ydmyk og heller spørre personen hvor i verden denne står i forhold til kunnskap og behov! Jeg er helt enig med dere om at de fleste her sikkert ikke har behov for mer enn Pro, men om folk ønsker det ene eller det andre er ikke vi i posisjon til å si noe om... ikke så bastant, spør dem direkte om ett spørsmål så ja, ser man at noen er i ferd med å gå seg vil, så ja, led dem rett, men ikke anta at alle har mindre kunnskap enn dere! bruk heller 3 minutter på å undersøke hvem forumbrukeren er! ett enkelt PM er som regel nok! i tillegg så har den kommentaren ingenting med tråden å gjøre, noe som veldig ofte skjer på forumet her, folk er mer gira på å angripe folks meninger og opplevelser eller hva/hvordan de skriver noe, enn å faktisk holde seg til tråden utelukkende for å prøve å briljere ovenfor andre, dårlig skjulte hersketeknikker er en gjenganger på forumet og moderatorene gjør en grusomt dårlig jobb med å irettesette enkelte forumbrukere. Og at GeirGrusom da i tillegg kommer inn og blander deg i noe som er totalt irrelevant er i hvert fall irriterende! Bruk tiden deres i trådene med å svare på trådstartes spørsmål eller andre spørsmål i tråden, ikke løp rundt for å finne innlegg der dere kan finne noe å kritisere!

Endret av StoltHD
Lenke til kommentar

Skikkelig OT, men OMG :eek: Det var da voldsomt. Og bare for å hive litt mer bensin på bålet, så kunne det vært greit med noen linjeskift en gang i blant når man skriver mye...gjør det lettere å få med seg all informasjon.

 

Gidder ikke å kommentere hersketeknikker osv, vi lever ikke i det tredje riket. Og det er vel en forskjell på å kommentere en tråd, og kun kritisere? Om du ikke ønsker kommentarer som passer deg, så ikke opprett poster på et forum da. Om du gjør det, må du forvente at folk svarer på ulike deler og har ulike meninger.

 

Du sier du er MAPS bruker og ikke er en gjennomsnittlig bruker her på forumet. Likevel kommer du med informasjon slik som "så jeg får laste ned en testversjon når disse kommer...." og "kunne godt tenkt meg å sjekka win8 enterprise også". For meg sier dette at du ikke helt har oversikten over Windows 8 og versjonene, samt heller ikke satt på informasjonen om at prøveversjonene allerede har vært ute i 12 dager. Til og med som en bedriftskunde (MAPS) ser jeg ingen grunn til å skulle prøve ut Enterprise, da Pro gjør 99% av det samme. De få funksjonene ekstra i Enterprise skal det mye til at du trenger.

 

Sitter du som IT konsulent/sjef i et større selskap som har planer om å rulle ut Windows 8 Enterprise i bedriften senere, så er det jo noe annet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå har jeg testet windows 8 i rundt ett år, både på stasjonær, laptop og "nettbrett" (iconia tab w500, atom maskin).

 

Erfaringen min sålangt må vel være att windows 8 gruser windows 7 på tablets, men faller saftig gjennom på desktop.

 

"Metro" er kjapt og effektivt på touch skjerm, men bare i veien på større og mer høyopløste skjermer hvor jeg ofter gjør flere ting på en gang.

Att man i tilleg sitter med 2 paralelle versjoner av IE som ikke snakker sammen og som faktisk oppfører seg meget så forskjellig på samme nettsidene er og noe jeg ser på som ganske negativt og skremmende, er det ikke samme motor bakom?

 

Alt i alt ser er min erfaring att windows 7 kommer til å bli mitt standard os på det meste over 10" skjerm en god stund til fremover, men må jeg bruke windows 8 blir det med classic meny eller noe annet 3.parts meny system for metro gjør meg bare frustrert på desktop.

Men, på tablet og andre maskiner med ikke alt for store touch-skjermer er windows 8 med metro meget behagelig og langt bedre enn windows 7 da touch støtten er (etter min mening) av en annen verden.

 

(ja jeg vet det ikke heter metro lenger, men hvis man skal flisespikke på slikt så kan vi jo spikke litt til:

Windows 3.0 var noe dritt, windows 3.1/3.11 var langt mer stabilt, særlig 3.11 med skikkelig nettverksstøtte, windows 95 (første utgaven var buggy og ustabil, selv etter maaange patcher), windows 95 OSR2/OSR2.5 var meget stabile og gode (på den tiden), windows 98 var møkk, Windows 98SE (98's svar på Windows 7 etter vista) var serdeles bra igjen, mens windows ME var totalt flopp. windows 2000 pro / windows xp, meget bra og stabile system, riktig nok trengte XP en servicepack før den begynte å skinne, men sån er det ofte når de ikke følger godt nok med på hva de gjorde rett/galt i forige versjon (win2k).).

 

Jeg har brukt alle disse versjonene på den tiden de kom ut og meningene er mine egne, andre får lov til å være uenige, men dette er mine meninger om de systemene jeg faktisk har brukt.

 

Å sammenlingne windows 3.1/win95 med dagens os når det gjelder ytelse/stabilitet bilr vanskelig og litt feil da det har skjedd fryktelig mye siden den gang... windows 95 f.eks var raskt og stabilt på sin tid, men prøver du kjøre det på for ny maskinvare funker det jo langt fra optimalt, samme hvis du prøver kjøre win7 på en maskin fra win95 sin tid. det går bare ikke bra :-P

(første vista release candidaten kjørte jeg på en 2x 500MHz Celeron maskin med 512MB RAM, det gikk overraskende bra når OS først hadde klart å starte opp (som tok sin tid). :-O ).

 

Windows 8 med metro er nok kommet for å bli og microsoft ser ikke ut til å ville lytte på tilbakemeldingene de har fått i rundt ett år nå på metro og gi oss alternativer til metro som startmeny, men for oss som selv etter så lang tid med prøving synes den "gode gamle" start menyen er mer praktisk finnes det 3.part løsninger som er selv på ett så tidlig stadie, meget gode.

 

 

(hvis det mangler litt samenheng i innlegget er det fordi jeg ikke klarer konsentrere meg lenge nok til å planlegge samenheng i det jeg skriver)

Lenke til kommentar

Skikkelig OT, men OMG :eek: Det var da voldsomt. Og bare for å hive litt mer bensin på bålet, så kunne det vært greit med noen linjeskift en gang i blant når man skriver mye...gjør det lettere å få med seg all informasjon.

 

Gidder ikke å kommentere hersketeknikker osv, vi lever ikke i det tredje riket. Og det er vel en forskjell på å kommentere en tråd, og kun kritisere? Om du ikke ønsker kommentarer som passer deg, så ikke opprett poster på et forum da. Om du gjør det, må du forvente at folk svarer på ulike deler og har ulike meninger.

 

Du sier du er MAPS bruker og ikke er en gjennomsnittlig bruker her på forumet. Likevel kommer du med informasjon slik som "så jeg får laste ned en testversjon når disse kommer...." og "kunne godt tenkt meg å sjekka win8 enterprise også". For meg sier dette at du ikke helt har oversikten over Windows 8 og versjonene, samt heller ikke satt på informasjonen om at prøveversjonene allerede har vært ute i 12 dager. Til og med som en bedriftskunde (MAPS) ser jeg ingen grunn til å skulle prøve ut Enterprise, da Pro gjør 99% av det samme. De få funksjonene ekstra i Enterprise skal det mye til at du trenger.

 

Sitter du som IT konsulent/sjef i et større selskap som har planer om å rulle ut Windows 8 Enterprise i bedriften senere, så er det jo noe annet.

Linjeskift funker for tiden ikke med IE10 på MIN maskin på dette forumet, jeg har ikke funnet ut hva som er galt, og jeg gidder ikke begynne med html tags for linjeskift når jeg skriver, så jeg beklager dette på det sterkeste, jeg må også beklage at jeg brukte feil ord og en litt for slapp setningsoppbygging mtp hva jeg hadde lyst/interesse av å teste ut... og ja, det er helt korrekt at jeg ikke hadde oversikten over hva som hadde kommet av testversjoner av RTM når jeg skrev det jeg skrev, så takk for den opplysningen, men det har seg nå engang slik at det ikke alltid enkelte har tid/oppmerksomhet til å sitte på enhver opplysning uansett hvor nyhetsbetont det er... og jeg hadde gått glipp av at Enterprise hadde blitt sluppet som test.... jeg beklager så mye for min totale mangel på oppmerksomhet om dette. Hva og hvorfor jeg ønsker/har interesse av å teste ut/se på Enterprise er fullstendig irrelevant for tråden, så det kommer jeg ikke inn på.... kanskje fordi jeg er en fjott, eller kanskje fordi jeg skal sette opp ett nytt system for hele det byråkratiske Norge (det trengs).... det første er sikkert mer sannsynlig enn det siste, men ingen kan være sikker!!! Jeg har ingenting i mot kritikk, men det kan jo godt være innenfor det som har med tråden å gjøre! Og nei, jeg har aldri sagt at jeg "ikke er en gjennomsnittlig bruker" på forumet, jeg sa at folk ikke skulle anta at alle var det!

Lenke til kommentar

Når jeg leser mitt første svar på ditt første innlegg, så kan jeg ikke se hvordan det svaret utviklet seg til å bli en så betent sak som det har blitt.

Mitt svar konkret informasjon om at jeg bruker både Pro og Enterprise og ikke ser noen forskjell.

Så linker jeg til Wiki siden der du kan se hva alle Windows 8 versjoner har av funksjoner, og jeg lister de få forskjellene.

 

Så informerer jeg om at det ikke er så stort poeng å bytte over til Enterprise. Samtidig som at Enterprise faktisk er dårligere for hjemmebrukere siden du ikke kan få Media Center til å virke.

 

Jeg kan være krass til tider, men opplever ikke mitt første svar som noe nedsettende svar, myntet får å ta deg på noen måte. Det er konkret informasjon, som stort sett passer godt inn når folk absolutt skal ha Ultimate/Enterprise versjoner av alt mulig. Stort sett kun for at det har et kulere navn.

 

På tide av vi legger denne diskusjonen død, og så fortsetter tråden der den slapp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

DEt irriterer meg at folk i det hele tatt antar ting når de ikke har grunnlag for det! det at prøveversjonen av enterprise var ute hadde jeg ikke fått med meg så takk, jeg var litt treig og hadde ikke undersøkt ordentlig. GeirGrusom og Myhken, når noen skriver at de abbonerer på MAPS (Microsof Action Pack Subscription) som krever en firmaregistrering i MS Network, så burde det være ganske innlysende at personen som skriver det har en eller annen profesjon som er relatert til Microsofts programvare/tjenester. --- og i stedenfor å bastant anta at en person bare er ute etter ditt eller datt fordi man mener brorparten er det, så bør man være litt mer ydmyk og heller spørre personen hvor i verden denne står i forhold til kunnskap og behov! Jeg er helt enig med dere om at de fleste her sikkert ikke har behov for mer enn Pro, men om folk ønsker det ene eller det andre er ikke vi i posisjon til å si noe om... ikke så bastant, spør dem direkte om ett spørsmål så ja, ser man at noen er i ferd med å gå seg vil, så ja, led dem rett, men ikke anta at alle har mindre kunnskap enn dere! bruk heller 3 minutter på å undersøke hvem forumbrukeren er! ett enkelt PM er som regel nok! i tillegg så har den kommentaren ingenting med tråden å gjøre, noe som veldig ofte skjer på forumet her, folk er mer gira på å angripe folks meninger og opplevelser eller hva/hvordan de skriver noe, enn å faktisk holde seg til tråden utelukkende for å prøve å briljere ovenfor andre, dårlig skjulte hersketeknikker er en gjenganger på forumet og moderatorene gjør en grusomt dårlig jobb med å irettesette enkelte forumbrukere. Og at GeirGrusom da i tillegg kommer inn og blander deg i noe som er totalt irrelevant er i hvert fall irriterende! Bruk tiden deres i trådene med å svare på trådstartes spørsmål eller andre spørsmål i tråden, ikke løp rundt for å finne innlegg der dere kan finne noe å kritisere!

Jeg kritiserte det faktum at du overreagerer fullstendig, og du svarte med å overreagere igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...