Gå til innhold

Slette ordre hos JP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo en litt tungvindt måte, hvorfor ikke bare lage det slik som hos alle andre,der en kan trykke på en knapp og kanselere ordren , virker som det er gjordt for å minske sjansen for at kunder sletter ordren .

jeg liker ikke sånt :hmm:

 

Hvis man vil kanselere så er det bare å sende en mail til JP med ordre nr og si at man ikke vil ha den. Grunnen til at det er slik er at faktisk ville vært større jobb og stoppe bestillingen enn å la den bli produsert og så kanselert/kreditert.

Med en produksjon på over 3,5 milliarder bilder i året vil de nok ikke stoppe for å gå inn i enkelte ordre.

Lenke til kommentar

Hvis man vil kanselere så er det bare å sende en mail til JP med ordre nr og si at man ikke vil ha den. Grunnen til at det er slik er at faktisk ville vært større jobb og stoppe bestillingen enn å la den bli produsert og så kanselert/kreditert.

Med en produksjon på over 3,5 milliarder bilder i året vil de nok ikke stoppe for å gå inn i enkelte ordre.

Men det gjelder kun bilder/bøker som skal produseres. Og så lenge en slik batch er rent elektronisk, så er det billigere å stoppe den før prduksjon har begynt. Gjelder det fremkalling av fysisk film, så kan det nok stemme.

 

Og hvis det er snakk om en hardware ordre (kamer/objektiv osv), så må det da være enklere å ha en løsning som lar deg kansellere en ordre f.eks. fordi ordren står i vent fordi en vare eller fler ikke finnes på lager?

Lenke til kommentar

Hvis man vil kanselere så er det bare å sende en mail til JP med ordre nr og si at man ikke vil ha den. Grunnen til at det er slik er at faktisk ville vært større jobb og stoppe bestillingen enn å la den bli produsert og så kanselert/kreditert.

Med en produksjon på over 3,5 milliarder bilder i året vil de nok ikke stoppe for å gå inn i enkelte ordre.

Men det gjelder kun bilder/bøker som skal produseres. Og så lenge en slik batch er rent elektronisk, så er det billigere å stoppe den før prduksjon har begynt. Gjelder det fremkalling av fysisk film, så kan det nok stemme.

 

Og hvis det er snakk om en hardware ordre (kamer/objektiv osv), så må det da være enklere å ha en løsning som lar deg kansellere en ordre f.eks. fordi ordren står i vent fordi en vare eller fler ikke finnes på lager?

 

Nå tenkte jeg faktisk bare bilder når jeg svarte. Men sant at det kunne vært fint med en slik knapp på hardware bestilling.

Lenke til kommentar

Skulle bestille noe og la inn en ordre,men så ønker jeg å annulere dette men finner ingen mulighet for dette hos Japan Photo slik en kan hos andre .

Er det virkelig laget så tungvindt at en må sende dem mail eller ringe for å kanselere en ordre :wallbash:

 

Hei Snekkern :-)

 

Hvis dette gjelder bilder/bildeprodukter så har ikke vi noen mulighet til å stoppe den da du har huket av at du aksepterer vilkårene og trykket bestil. Men hvis du sender en mail så kanselerer vi din ordre for din del :-) Beklager at systemet er slik idag.. Mulig det blir bedre på en nyere platform i fremtiden.

 

Nå ser jeg at dette innlegget ditt er skrevet for en stund siden, så dette har kanskje blitt ordnet opp i allerede? Men uansett, ha en fin dag videre.

 

Mvh

Ståle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...