Gå til innhold

Laptop for Diablo III


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skal ha meg to laptoper snart. Den ene skal jeg ha til meg selv og den skal også kunne kjøre BF3 på høye innstillinger, så der kommer jeg til å kjøpe den beste jeg har råd til.

 

Men så kommer spørsmålet. Jeg skal ogå kjøpe en laptop til samboeren som hun skal spille D3 med. Hvilken pc er den billigste jeg kan slippe unna med som greier å kjøre D3 på maks? Helst 17" skjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kjører nok på maks ja. Jeg klarer å kjøre betaen på ganske høye innstillinger med min 4 år gamle Dell XPS 1730 med 8800 GT i SLI.

 

Et alternativ til den du linker til er denne: https://prisguiden.no/produkt/toshiba-qosmio-x770-137-155515

 

Men jeg tenkte kanskje det går an å slippe unna ennå billigere. Jeg tror kanskje noe med GT 540M eller noe også kan greie jobben, men jeg er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser ut som du må rundt 9000 hvis du vil ha en 17-tommer med full HD og høvelig sterkt nok skjermkort.

=2&sort=price&order=asc&detailId[]=70%2816|%29&detailId[]=85%281246%29&pg-q=&price_min=&price_max="]https://prisguiden.no/sok?count=20&n=&sort=price&order=asc&categoryId[]=2&sort=price&order=asc&detailId[]=70%2816|%29&detailId[]=85%281246%29&pg-q=&price_min=&price_max=

 

Men hvis man ikke trenger såpass med oppløsning finnes det sikkert noe rimeligere.

Lenke til kommentar

Azaz, ser du skal ha bærbar for bf3, hva har du valgt ut? Jeg har tenkt å kjøpe meg bærbar for gaming selv skjønner du :)

Heisann.

 

Jeg har ikke kjøpt helt ennå, men det blir nok en Multicom Kunshan P170E med radeon grafikkort. Med SSD og et par mindre oppgraderinger havner den på rundt 16 000. Litt dyrt, men da bør den ihvertfall holde en stund.

Lenke til kommentar

Azaz, ser du skal ha bærbar for bf3, hva har du valgt ut? Jeg har tenkt å kjøpe meg bærbar for gaming selv skjønner du :)

Heisann.

 

Jeg har ikke kjøpt helt ennå, men det blir nok en Multicom Kunshan P170E med radeon grafikkort. Med SSD og et par mindre oppgraderinger havner den på rundt 16 000. Litt dyrt, men da bør den ihvertfall holde en stund.

vurderer multicom selv, liker desverre ikke designet så godt :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...