Gå til innhold

Spill Diablo III i helgen (PC)


Anbefalte innlegg

Kommer nok til å spille alle klassene til lvl 60, bruker betaen til å teste hvem jeg skal spille først :) Regner med at det blir sykt mange som kommer til å spille DH så item-messig er det nok lettere å bytte fra seg til DH enn å skaffe seg :) Litt som i D2, lett å få tak i items for druid, not so much til paladin og sorc :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 5/5 nå, og det er uten tvil Barbarian som blir min første karakter! 2x1hånds våpen med frenzy, er helt fantastisk. Legg til leap og du kan ha de morro hele kvelden ;)

 

Forøvrig: Av de fire andre klassene var Witch Doctor den nest beste synes jeg. poison dart som skyter 3 piler, og flammeflaggermus fikk det meste til å forsvinne fort. Legg til at du har tre biskebisker med deg som tanker og tar oppmerksomhet så ble det hele en enkel affære. Men den er ikke på langt nær så brutal som barbarian :dribble:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan fungerer forhåndsbestilling? Jeg vil gjerne ha spillet på realese dagen, men om jeg bestiller over nett så får jeg vel ikke det? De sender vel ikke ut spillene før 15.mai?

Gidder ikke kjøpe fra Battle.net, da jeg vil ha spillet i fysisk form.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer forhåndsbestilling? Jeg vil gjerne ha spillet på realese dagen, men om jeg bestiller over nett så får jeg vel ikke det? De sender vel ikke ut spillene før 15.mai?

Gidder ikke kjøpe fra Battle.net, da jeg vil ha spillet i fysisk form.

Elkjøp sa de skulle shippe 11.mai når jeg bestillte fra de. Jeg regner med det er riktig, man får jo uansett ikke spilt spillet før 15. Om man skulle få det tidligere.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...