Gå til innhold

Spill Diablo III i helgen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått spilt noen timer i dag, gått gjennom betaen med DHunter og Monk. Så langt er det litt lett, men det jo på normal, så man kan vel ikke forvente noe annet. :)

 

hehe.. ja.. er ganske lett,, har vel spillt 6-7 timer nå og enda ikke dødd, men så er jo dette også første "delkapittel" i act 1 og jeg tror aldri jeg døde før bloodraven i d2 heller

Lenke til kommentar

Får vel kommentere det jeg fikk oppleve av D3 betaen etter noen timers spilling.

 

Meget fin innloggingsskjerm, grei meny for valg av grafikk, lyd og generelle ting. Fikk et lite glimt av hvordan det var innenfor den menyen som var en karaktermeny der du hadde mange artige muligheter og informasjon.

 

Det skulle vel være min førsteinntrykk etter noen timers spilling =)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mangler en klasse så er jeg forsåvidt ferdig.

 

Da skal jeg teste de klassene jeg synes så interessante opp til level 13 som jeg tror er maks for betaen. Men akkurat nå er Monk den som ser mest interessant ut.

 

Vil tro det har vært en relativt grei stress test for dem. 241 000 public games sist jeg så, men serverene går jo opp og ned endel ;)

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
Noen som vet om karakteren vi lager på beta blir den karakteren vi får når spillet lanseres? Eller starter vi på nytt da?
Samme lurer jeg på? :)
Man starter på nytt når spillet lanseres. ;)

håper i hvertfal man beholder achivmentsa eller noe :p hadde vert kult å ha noen achivment man bare kan få under betaen tbh

 

Lenke til kommentar
Noen som vet om karakteren vi lager på beta blir den karakteren vi får når spillet lanseres? Eller starter vi på nytt da?
Samme lurer jeg på? :)
Man starter på nytt når spillet lanseres. ;)

håper i hvertfal man beholder achivmentsa eller noe :p hadde vert kult å ha noen achivment man bare kan få under betaen tbh

Alt blir fjernet.

Urettferdig at noen skal ha mulighet til å få achivements når trekningen er helt random.

(Joda, jeg vet det er open beta nå, men likevel).

 

Og nei, jeg mangler bare 1 achivement så har jeg alle. Ergo ikke jelly.

Lenke til kommentar
Noen som vet om karakteren vi lager på beta blir den karakteren vi får når spillet lanseres? Eller starter vi på nytt da?
Samme lurer jeg på? :)
Man starter på nytt når spillet lanseres. ;)
håper i hvertfal man beholder achivmentsa eller noe :p hadde vert kult å ha noen achivment man bare kan få under betaen tbh
Alt blir fjernet.Urettferdig at noen skal ha mulighet til å få achivements når trekningen er helt random.(Joda, jeg vet det er open beta nå, men likevel).Og nei, jeg mangler bare 1 achivement så har jeg alle. Ergo ikke jelly.

 

ikke uretferdig egentlig siden alle kan logge in i dag og er helt mulig å gjøre en del av de i løpet av helga kan være som feat of str som i wow om man gjorde aq 40 osv i vanilla samme prinisplet

 

og med tanken på hvor lite ommeråde de i betaen har hat å leke seg med mener de bruker mye tid pa å gi tilbakemeldinger spiller de mye i betaen da og skaffer achivment bra for dem det hadde vert greit å ha noe å vise til hva man fikk gjort i betaen

Lenke til kommentar

Har fått spilt noen timer i dag, gått gjennom betaen med DHunter og Monk. Så langt er det litt lett, men det jo på normal, så man kan vel ikke forvente noe annet. :)

 

Hva likte DU best av DHunter og monk og hvorfor?!

 

Selv får jeg ikke testet pga feil melding 37 og 47 (?). Er vist et kjent problem, men tok med bærbare maskina på jobb for å teste mitt på natta, kanskje det er ferre som spiller da og jeg kommer meg inn for å teste det litt.

Lenke til kommentar

Man må huske at det er den amerikanske serveren dette her, så når det begynner å bli seint på dagen her er det prime time for spilling over dammen. Tidlig om morgenen i Norge bør være et bra tidspunkt for spilling :)

 

Har selv fått spillt gjennom med Barb, Demon Hunter og Monk. Demon hunter er desidert sterkest av de tre klassene foreløpig, men brutaliteten til barbarian gjør det for min del. Barb best så langt! :D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...