Gå til innhold

Flytte filer fra minnekort til harddisk mm.; Sony handycam?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har tatt opp endel film på et minnekort på kameraet mitt. Går det an å flytte disse over til kameraets harddisk? Grunnen til at jeg ønsker å gjøre det er at det ikke ser ut til at minnekortet passer direkte i pc`en min; hullet på pc`en er for stort, og jeg syns jeg møter motstand når jeg setter minnekortet inn (og har ikke lyst til å få det inn med kraft for å si det sånn).

 

Noen som har peil?

 

Det er forøvrig også noen filer på minnekortet jeg ikke får tilgang til; det står "no applicable files available"; er dette noe jeg kan rette på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig kan du overføre video fra minnekortet til PC'n. Det er liksom det minnekort er til for.

Siden du har Sony Handicam så kan det hende du har Sony's Memory Stick™ med mindre du har kjøpt deg SD/SDHC Memory Card.

 

Hvis PC'n din har kortleser så må du finne ut hvilke type kort PC'n tar. Hvis det ikke er den typen minne du bruker så må du skaffe deg en minnekortleser som kan ta den typen minne.

 

Les bruksanvisningen for kamera så er det sikkert instruksjon om hvordan du skal overføre til PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...