Gå til innhold

[Løst] Ny router for 70/10 Mbit fra CD


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er på utkikk etter en ny router som har VELDIG god signalstyrke over lengre distanser samt at den enkelt klarer å sende 70/10 Mbit i lufta (over trådløs). Jeg har nå en Jensen Air:Link 1000G, men den feiler bare grasalt når den skal sende noe, dropper hastigheten til 39Mbit osv.

 

Jeg laster ned torrent aktivt (BluRay's) og vil da utnytte min hastighet for å få godt ratio på div. nettsteder. Så ruteren MÅ takle det, det er ett must.

 

Har sett litt på en Linksys E4200 og ser at den får veldig god kritikk over alt, er denne noe som vil funke for mitt bruk?

 

Takker for alle innspill og svar!

Endret av MichaelSJ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svigers har samme linje. De fikk låne min Netgear WNDR4000 et par dager. Den klarer uten problemer 70 mbit over luften trådløst og det var god dekning i hele huset. MPX kjørte den på tilbud før helgen, til 800 kr. Absolutt verdt hver eneste krone.

 

Hvis ikke skal Asus sin nye toppruter til 1500 kr (komplett.no) være veldig veldig bra.

Lenke til kommentar

Har en RT-N12 fra Asus, har prøvd den men den ga rundt samme hastigheten, det var en av grunnene til at vi måtte bytte den ut! Er villig til å prøve den WNDR4000 og, men vet du hvor man kan få tak i den uten å bestille på internett?

 

Edit: Den "dark knight" ruteren var VELDIG fristende.. Noen som har noen personlige erfaringer med den?

Endret av MichaelSJ
Lenke til kommentar

Edit: Den "dark knight" ruteren var VELDIG fristende.. Noen som har noen personlige erfaringer med den?

Jeg har den (RT-N66U). Har hatt den siden januar og har aldri hatt en router som er så stabil, rask og god.

Min er flashet med Tomato Shibby firmware, men den skal fungere godt med Asus sin også.

 

Hvilken linje har du? Tror jeg skal gå for den, da jeg har erfaringer med ASUS sine rutere, og de er veldig bra, selv om RT-N12 ikke funket så utrolig bra for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...