Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i hjertet


MrPerfect

Anbefalte innlegg

Har ikke vondt i hjerte til vanlig. Har aldri hatt noe hjerteproblemer. Men, i det siste har det startet. Når jeg jogger får jeg drit vondt. Spessielt når jeg presser meg.. Det er helt jævlig og jeg må gi opp noen ganger. Skal bestille legetime, men burde jeg jogge mere før legen, eller burde jeg holde meg unna? Hva kommer det av? Noen som veit?

 

Takk for alle svar.

 

MvH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I noen tilfeller er den smerten man føler rett og slett muskelsmerter som har en sammenheng med bryst og rygg muskulatur.

Om du ikke får noen smerter ved en annen form for belastning som feks å gå opp en lang trapp (ikke jogging ) så kan det se ut som det er pga måten du løper på og kanskje overvekt / dårlig trent muskulatur.

 

Uansett bør du sjekke dette opp med en lege og det kan være lurt å være varsom om du føler at du blir tungpustet (smerter ) bare av å gå , da bør man gjerne ta en telefon ganske så kjappt.

Lenke til kommentar

I noen tilfeller er den smerten man føler rett og slett muskelsmerter som har en sammenheng med bryst og rygg muskulatur.

Om du ikke får noen smerter ved en annen form for belastning som feks å gå opp en lang trapp (ikke jogging ) så kan det se ut som det er pga måten du løper på og kanskje overvekt / dårlig trent muskulatur.

 

Uansett bør du sjekke dette opp med en lege og det kan være lurt å være varsom om du føler at du blir tungpustet (smerter ) bare av å gå , da bør man gjerne ta en telefon ganske så kjappt.

Merkelig, for jeg er verken overvektig eller dårlig trent. MEn kanskje måten jeg løper på? hm, litt merkelig fordi jeg har ikke fått vondt av å presse meg før og jogger forsatt på samme måte som jeg jogget før. Og nei, får ikke vondt av å gå rolig, jogge. Igår jogga jeg 3km ca så intervalltrening før det skjedde.

Endret av MrPerfect
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...