Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få kontakt, når jeg ikke kjenner henne?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har alltid likt en jente i en stall som er like overfor huset mitt, men jeg har liksom aldri fått snakket med henne. Jeg har kun fått sakt «hei» og smilt til henne når vi har gått forbi hverandre, og alltid håpet på at hun skulle ta kontakt eller at noe helt spesielt skulle skje så vi fikk kontakt.

Jeg hadde egentlig gitt henne opp, og glemt henne helt til hun sto utenfor døren min en kveld…

 

 

ja, jeg ble veldig overrasket! for det sto 3 andre jenter sammen med henne, de lurte på om jeg ble med på fest. Jeg kunne jo ikke si nei til det, ikke når hun skulle dit.

så jeg dro på festen, litt nølende fordi jeg ikke kjente noen av jentene. det tok ikke lenge før det kun var henne jeg tenkte på under festen, jeg var håpløst forelsket igjen.

festen gikk så som så, jeg føler at jeg fikk like god kontakt med henne som alle de andre jentene på festen, hun ga aldri noen tydelig tegn på at hun liker meg. Kanskje hun ikke turte fordi jeg var den eneste gutten der blant 7 andre jenter??

jeg vet ikke, men hun startet jo de samtalene vi hadde, smilte til meg og var hyggelig.

Ellers så sa hun at venninnen hennes hadde fortalt så mye om meg, og når hun og venninnen hennes hadde dratt sa de andre jentene at jeg skulle gå etter de, for de ville ha meg.

 

 

Jeg har lagt henne til på face, og poket henne samtidig uten stor respons. Jeg har lyst til å bli kjent med henne, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram. det frister veldig å be henne med ut på kino eller noe lignende for å bli bedre kjent, men et må bli etter at jeg har fått snakket med mer henne. Det er der jeg står fast, jeg vet ikke hvordan jeg skal få kontakt med henne eller hvordan jeg skal starte samtalen.

 

 

Om du kan tenke deg at du er i min situasjon, hva ville du gjort?

noen tips til hva jeg skal snakke om og sånt, alt hjelper! :D

føler meg ganske hjelpeløs akkurat nå, for før har jeg jo hatt et grunnlag for å ta kontakt med jenter, ikke denne gangen.

 

Takk! =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell du sier hun har en stall, da regner med jeg med at hu har en hest.

 

Neste gang hun er i stallen så kan du jo bare ta deg en tur og åpne en samtale med som du ellers åpner en samtale med dine venner. Hvis inntresse i hesten! Si at du altid har hatt lyst til å ri, eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Vell du sier hun har en stall, da regner med jeg med at hu har en hest.

 

Neste gang hun er i stallen så kan du jo bare ta deg en tur og åpne en samtale med som du ellers åpner en samtale med dine venner. Hvis inntresse i hesten! Si at du altid har hatt lyst til å ri, eller noe sånt.

 

hun er ofte i stallen har jeg sett, og jeg vet at hun har en hest også.

 

tanken på å bare gå meg en tur for å snakke med henne har streifet meg, og ideen din om hva jeg skal snakke om er jo ganske genial selv om jeg ikke har noen intresse for hester. :wee:

 

jeg vet ikke hvordna jeg skal få sakt det, det blir liksom bare helt feil å bare "gå seg en tur" opp til stallen og ta kontakt med henne om hester. selv om samtale emne er genialt, har jeg stor tro på at det ikke klaffer.

 

i det siste å har jeg bare tenkt å gjøre det simpelt, ta kontakt via face og be henne ut.. enkelt og greit? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...