Gå til innhold

5D Mark III Tester-youtube videoer-Omtaler


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har lest mye om den nye Mark III

Selv sitter jeg på gjerdet å venter, både på at pris skal litt ned og på feriepenger ;)

 

Formålet med denne tråden skal være å samle informasjon.

Tester, reveiws, omtaler, youtube videoer,sammenligninger og siste nytt.

Så å si alt om Mark III.

Det er allerede slippet mange reviews på blandtannet youtube, nå som folk begynner å få dette kameraet..

 

 

Noen brukere har allerede fått sitt kamera.Dette finnes det en erfaringstråd for.

 

Dette er i grunn en tråd som begynner "fresh" uten noe brukererfaringer, men mer en tråd for de som leter på internett angående div info rundt MKIII.

 

Alle er velkommen, men la oss ha en slik tråd uten fanboy snakk.

(Finnes allerede tråder for dette)

 

håper de av dere som føler dette er tråden for de, er med å bidrar så vi får vite mest muig informasjon ang MK III.

 

Vedlagt er noen jeg har sett å vil dele.

noen litt eldre enn andre, men det dukker nok opp mer etterhvert:)

 

 

[

 

http://www.youtube.com/watch?v=GWl9Or--bbE&feature=related

 

http://www.youtube.com/watch?v=Td07gSiKrsQ&feature=related

 

http://www.youtube.com/watch?v=A-zUD2adTt0&feature=related

 

Håper fok er interessert i en slik tråd :)

Endret av DrSnap
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ene setningen ble skrevet for nettopp å unngå diskusjoner å kommentarer ang hva er best....

som jeg skrev.. du finner masse om dette på forumet.

Selv har jeg Nikon D80 og Nikon D90 i tillegg. ( Så nei ikke noe fanboy,en fot i hver leir)

 

Men nå er det da altså Mark III som skal diskuteres her for det var det inntrykket jeg ville gi ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Pussig påstand, vi har hundrevis av innlegg i D800 tråden, er det en fanboytråd???

Skjerpings .....

Nei det er jo bare en sutretråd - ettersom de fleste ikke har fått tak i noen enda.

 

Om dette er eller blir en fanboy-tråd? Det vet jeg ikke - det er jo tester og videoer og slikt som vi skal linke til her; så det er en viss mulighet at det ikke blir en fanboy-tråd. Men det kan hende det blir en skrytetråd :)

 

Det går jo en del rykter om dagen at 5DMkII har sine problemer den også. Canonrumors har en update der.

Lenke til kommentar

Samling av informasjon.. Det jeg bruker internett til ihvertfall. Derfor jeg tenkte at kanskje flere har sett filmer , og får med seg "det som er nytt" -Selvom noen av disse klippene er noe gamle.

 

Håper ikke det blir noe Fanboy tråd.,da avtar hvertfall aktiviteten min ;)

Men jeg ser det fort kan bli tendenser til canon 5d Mark III mot D800 ,da det endelig kommer ut tester på dette.

Men satser på at det holdes til en informasjonstråd.

Noe skrytetråd blir det hvertfall ikke.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...