Gå til innhold

Hva slags kamera kjøper du neste gang?


Hva slags kamera kjøper du neste gang?  

3 stemmer

  1. 1. Hva slags kamera kjøper du neste gang?

    • Digitalt speilrefleks
      37
    • Digitalt med elektronisk søker
      9
    • Digitalt kompaktkamera
      29
    • Filmbasert kamera
      3


Anbefalte innlegg

Håper du tenker deg to ganger om hvertfall.

 

DrE

 

Sant. Men, jeg filosoferer litt rundt dette.. Jeg kjøpte en forsikring som kostet noe rundt 550 kroner, og denne dekker alt av skader. 550 kroner er nok mer enn produksjonskostnadene for kameraet. Om jeg svindler litt, skader det noen?

Når det gjelder f.eks. software (jeg vet at dette ikke er direkte sammenlignbart) er det mange som opererer med den policy at man, hvis man har ødelagt cd-en, kan få en ny for en billig penge. Firmaet har jo allerede tjent på at du kjøpte noe av de, og så lenge de får dekket kostnadene og mer til ved å gi deg en ny så er alle fornøyde.

 

Hmm, lurer på om det jeg gjør nå bare er et forsøk på å rettferdiggjøre noe sånt for meg selv, med tanke på samvittigheten. Men skal jeg være moralens vokter (slik jeg kanskje virker som i diskusjoner rundt ubevisst piratkopiering av musikk på dette forumet), så får jeg vel også feie for

egen dør.

 

Edit: Beklager off-topic

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
337-Zonic"]Liten digresjon; Er det noen som vet hva slags CCD brikke som sitter i Hubble teleskopet?

 

Digresjon? Hva mener du? Det passer jo rett inn i denne tråden for valg av kamera for fremtiden. Kanskje noen vurderer et Hubble-kamera?

 

Kan jo reise opp å sjekke CCD-brikken en gang... :-)

Lenke til kommentar
Hvem F**n er du "[L]337-Zonic"

Er det din hjemmeside du ref. til barbara.no?

Den siden er en fullt kopiert Hardware.no med alt som er på denne,med forumet vi er i nå og alt.

Dette liker nok sjefen for Hardware.no

 

Eh... www.barbara.no er en side som spesialiserer seg på bærbare pc er.

Dersom du leser i venstre marg på akam.no og på hardware.no vil du se at www.barbara.no er med i partner nettverket til respektive sider...

Lenke til kommentar
Hvem F**n er du "[L]337-Zonic"

Er det din hjemmeside du ref. til barbara.no?

Den siden er en fullt kopiert Hardware.no med alt som er på denne,med forumet vi er i nå og alt.

Dette liker nok sjefen for Hardware.no

 

LOL :lol:

 

Unnskyld, men jeg kan bare ikke la være. Synes du virkelig barbara.no virker så useriøs?

 

Hvis du hadde lest det jeg skrev,hadde du forstått hvor dum du er i dette svaret. :lol:

Jeg skrev det er en KOPI av denne siden.

Ikke noe av dette eller det over,t.o.m. han jeg ref. til har noe i denne avdelingen å gjøre. :grumpy:

Lenke til kommentar

...Hadde det ikke vert for Canon EOs300D skal komme ut snart, saa hadde jeg kjopt Coolpix 5700. Et kamera jeg har kikket paa lenge, jeg liker egentlig utsende til det kameraet, men fra tidligere tester saa har CoolPix serien scoret utrolig bra. Ser nesten ut som om at dette holder paa aa blir jevnet ut, ettersom andre kamera modeller begynner aa bli temlig bra for tiden.

 

Frankie

Singapore

 

EDIT: slette forrige melding iog med at den hadde ikke noe med traaden aa gjore. Sorry.

Lenke til kommentar

Hva har denne siste diskusjonen med temaet "Hva slags kamera kjøper du neste gang?" å gjøre?

 

Kan dere ikke lage egne tråder for diskusjoner som ikke hører hjemme her? Litt småirriterende å få varsel om nye svar i denne tråden, når diskusjonen er en helt annen, og for meg helt uinteressant...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...