Gå til innhold

Beste proteinpulver?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er 17 år og kjøpte nylig en tønne med Brutal Nutrition Muscle On proteinpulver. Dette smaker elendig, og det er vanskelig å få ned.

 

Jeg er på utkikk etter ett nytt og bedre proteinpulver, og er derfor ute etter tips/råd. Har blitt anbefalt et som heter Whey 80. Skal visst være veldig bra, men litt forskjellige tilbakemeldinger på "Vurderinger" hos gymgrossisten gjør meg usikker.

 

Noen som har et å anbefale? Jeg trener mye armer og mage, hvis dere lurte.

 

Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Hei

 

Jeg er 17 år og kjøpte nylig en tønne med Brutal Nutrition Muscle On proteinpulver. Dette smaker elendig, og det er vanskelig å få ned.

 

Jeg er på utkikk etter ett nytt og bedre proteinpulver, og er derfor ute etter tips/råd. Har blitt anbefalt et som heter Whey 80. Skal visst være veldig bra, men litt forskjellige tilbakemeldinger på "Vurderinger" hos gymgrossisten gjør meg usikker.

 

Noen som har et å anbefale? Jeg trener mye armer og mage, hvis dere lurte.

 

Tusen takk for svar.

 

Hvorfor skal du ha proteinpulver?

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg er 17 år og kjøpte nylig en tønne med Brutal Nutrition Muscle On proteinpulver. Dette smaker elendig, og det er vanskelig å få ned.

 

Jeg er på utkikk etter ett nytt og bedre proteinpulver, og er derfor ute etter tips/råd. Har blitt anbefalt et som heter Whey 80. Skal visst være veldig bra, men litt forskjellige tilbakemeldinger på "Vurderinger" hos gymgrossisten gjør meg usikker.

 

Noen som har et å anbefale? Jeg trener mye armer og mage, hvis dere lurte.

 

Tusen takk for svar.

 

Hvorfor skal du ha proteinpulver?

 

Cause i get bigger man

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...