Gå til innhold

Denne leverer monsterlinjen til TG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oida, Huawei har sneket seg inn på TG også. Jeg regner med det er ganske høy paranoiafaktor på TG og jeg finner det rart at ikke flere er skeptiske til at all trafikk går gjennom Huawei sine systemer.Min oppfatning av dette selskapet er at de har èn oppgave: Å få total kontroll over all kommunikasjon i verden. Dette er noe USA har fått med seg og har derfor valgt i ikke bruke disse hos seg. Europeiske land har valgt disse som hovedleverandør grunnet prisen. Hva er så denne prisen? Jo, en tiendel av hva Cisco sine systemer koster. Det eneste problemet er at den kinesiske regjeringen også får full kontroll over all kommunikasjon i europa (stenger ned hele nettet før invasjonen starter. Radio, tv, internett, telefon). Kina skal i krig og dette er begynnelsen.Kanskje jeg bommer litt på det som har med krig å gjøre. Men at de nå fanger opp alt som blir sendt digitalt i europa og med at tastetrykk kan lamme oss totalt er det ingen tvil om. Kina er en overvåking og pirat-stat og vi har gitt de full tilgang til hele europa.

 

Skader ikke å ta en prat med fagfolk innimellom heller:

 

https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd at Huawei får så stor utbredelse. Dette er et selskap som baserer seg på å stjele og kopiere andres eiendom. I tillegg kan man bli gjenstand for overvåkning av kinesiske myndigheter. Og ved å kjøpe produkter fra Huawei bidrar man faktisk indirekte til å holde verdens diktaturer vedlike, siden Kina støtter så å si alle diktaturer i verden.

Lenke til kommentar

Synd at Huawei får så stor utbredelse. Dette er et selskap som baserer seg på å stjele og kopiere andres eiendom. I tillegg kan man bli gjenstand for overvåkning av kinesiske myndigheter. Og ved å kjøpe produkter fra Huawei bidrar man faktisk indirekte til å holde verdens diktaturer vedlike, siden Kina støtter så å si alle diktaturer i verden.

 

Null forskjell fra hvordan USA hold på under den kalde krigen, og til en viss grad holder på ennå (Saudi-Arabia, noen?). Pokker og, dem samarbeidet med UK for å felle den demokratisk valgte lederen av Iran på 60-tallet fordi han var for venstrelent. Fikk så Shah-en som hadde styrt der før andre verdenskrig gjenninnsatt, noe som startet alle problema som endte i at gjengen som styrer der nå kom til makta.

 

Og samme mønster ser en i Afrika og Sør Amerika, hvor lovlig valgte ledere ble avsatt via CIA-støttede militærkupp fordi dem var for russer-vennlige (eller i det hele tatt var villige til å snakke med russerne).

 

Om en først skal begynner å snakke om slikt så bør en unngå både amerikanske og kinesiske produkter, og kanskje heller handle fra våre nærmeste naboer via Ericsson eller Nokia-Siemens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...