Gå til innhold

Hvordan nedspore noen ved hjelp av søppelet deres


Anbefalte innlegg

Er det noe mulighet for å bytte navn på tråden? Jeg vil heller kalle den "Hvordan nedspore noen ved hjelp av søppelet deres".

Det var skuffende at det ikke er hun platinablonde. Hun må hvertfall ha en C - eller D-cup.

 

Feil. Selv om bh'en indikerer at du har med en mer ''kraftig'' dame med bittesmå pupper å gjøre så er det slik at mesteparten av norske kvinner bruker helt feil størrelse. De bruker som regel altfor liten cupstørrelse, med en altfor stort mål rundt brystet. Altså; jeg bruker 65 i, men brukte 75 C lenge før jeg visste hva man egentlig skulle se etter for å få riktig støtte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søstra mi har spiseforstyrrelse, er forstyrrende tynn og skjønner ikke dette med bh-størrelser. Hun bruker en 75D... Det er ALTFOR stort rundt, men kvinner gjør feilen ved å bruke det som føles behagelig ut, kontra det som faktisk skal gi god støtte. Mindre rundt og større cup hadde gjort seg hos mesteparten av norske kvinner!

 

Kvinner må også huske på at hvis man går ned rundt så må man gå OPP i cup!

Lenke til kommentar

Virker som en studentblokk, med bare unge enslige?

Logisk sett vil hun ikke bli så opprørt over bråk fra deg hvis hun bor langt unna, så du bør kanskje tenke på de som bor over, under eller ved siden av. En fest høres veldig godt når man er i leiligheten like under, da høres også tramping, dunking.

Vil også si du på en måte har gjort deg til et offer ved å åpne en annens søppel, og bli så opphengt i det som fantes der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne postet alle dokumenter jeg har så langt, men er redd det ville vært ulovlig å la så mange bli med på jakten.

Du kan sensurere alt du ikke trenger hjelp til. F.eks. kan du på lappen med navnet bare la navnet være synlig.

 

Jeg har big boobs på en liten kropp.. sånn er det bare :p

 

Kjærlighet ved første les!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...