Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hastighetsendring Bluecom...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har bestillt hastighetsendring hos Bluecom før?

 

Jeg bestilte den 7/8 og fikk raskt mail tilbake om at det skulle skje innen ti dager. Skjønte ikke hvorfor det skulle ta så lang tid, men tenkte jaja det får nå bare gå. I dag har jeg fortsatt ikke fått hastigheten min, og jeg har sendt to mailer til support etter at ti dagers fristen gikk ut og spurt om hvorfor det ikke har skjedd noe med internett forbindelsen min. Jeg har IKKe fått svar :evil: .

Jeg hadde ingen dårlig erfaringer fra Bluecom før dette, men dette får meg virkelig til å vurdere å bytte leverandør. Jeg hadde akseptert en forsinkelse, men da burde jeg fått en mail om det, i hvertfall burde de svart på mine !! :grumpy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det rigtignok IKKE Bluecom som foretar hastighets endringen,men TELENOR.Og da tar det tid. Jeg foretok en endring nå i sommer,og fikk beskjed om at det tok 10 dager.Jeg ringte sjøl til en litt spesiell gruppe i Telnor ,og fikk de til å oppgradere linja mi(etter 5 dager).

Skrevet

Hos meg har Bluecom fakturert meg for hastighetsendring, og deretter tatt drøyt 80.- (+ moms) ekstra per måned, uten at jeg har bedt om hastighetsendring......

 

Tror ikke de helt har styr på hva de gjør....

 

Har hatt ganske mye med dem å gjøre, men de virker litt amatørmessige.

 

Det at du har bestilt hastighetsendring, og i utgangspunktet måtte vente hele 10!! dager, er nok kanskje ikke deres feil, siden det nok er Telenor som oppgraderer.

Skrevet
Det at du har bestilt hastighetsendring, og i utgangspunktet måtte vente hele 10!! dager, er vel et nytt bevis for at de er litt amatør.

Les posten min over,det er IKKE Bluecom som foretar endringen,men TELENOR!!!

Skrevet
Nå er det rigtignok IKKE Bluecom som foretar hastighets endringen,men TELENOR.Og da tar det tid. Jeg foretok en endring nå i sommer,og fikk beskjed om at det tok 10 dager.Jeg ringte sjøl til en litt spesiell gruppe i Telnor ,og fikk de til å oppgradere linja mi(etter 5 dager).

Bravida kanskje?

Skrevet
Det at du har bestilt hastighetsendring, og i utgangspunktet måtte vente hele 10!! dager, er vel et nytt bevis for at de er litt amatør.

Les posten min over,det er IKKE Bluecom som foretar endringen,men TELENOR!!!

Hvorfor så mange utropsteg? Tenk om alle andre her på forummet skulle kommet på denne tråden skrevet DET ER IKKE TELENOR MEN BRAVIDA!!!! LESTE DU IKKE TRÅDEN OVER????? <- pent? nei, er ikke det. nødvendig? nei, håper ikke det.

Skrevet
Det at du har bestilt hastighetsendring, og i utgangspunktet måtte vente hele 10!! dager, er vel et nytt bevis for at de er litt amatør.

Les posten min over,det er IKKE Bluecom som foretar endringen,men TELENOR!!!

Hvorfor så mange utropsteg? Tenk om alle andre her på forummet skulle kommet på denne tråden skrevet DET ER IKKE TELENOR MEN BRAVIDA!!!! LESTE DU IKKE TRÅDEN OVER????? <- pent? nei, er ikke det. nødvendig? nei, håper ikke det.

 

Det er faktisk vanlig å bruke tre utropstegn hvis man _virkelig_ vil utheve noe skriftlig. Fire eller fem, sånn som du demonstrerer, er uansett overkill og ser bare teit ut, synes jeg. Når det er sagt er det ikke Bravida som bruker lang tid på endringene, Telenor er kjent for å sitte lenge på bestillingene og bruke lang tid på å sende oppdragene videre til sine underleverandører.

Skrevet

Jeg sendte en ny mail til bluecom support og spurte dem hvofor de ikke svarte meg engang?

Sendte mailen klokken ti i dag tidlig. Har ikke fått svar.

Det er egentlig ikke det at jeg ikke har fått hastigheten min enda som irriterer meg, det er at de ikke svarer meg ! Har jo sendt 3 mail nå :grumpy:

 

Er VELDIG skuffet over Bluecom nå :evil:

Skrevet

Er VELDIG skuffet over Bluecom nå :evil:

 

Hva med og ringe?

Og hvis du blir veldig skuffet over slikt tror jeg du kommer til og dø som en skuffet mann i og med ingen ISP-er er så kjappe.

Har sendt et utall mailer til div ISP-er og man bør ikke holde pusten i og med jeg stort sett aldri får svar.

Skrevet

Dø som en skuffet mann var litt drøyt synes jeg..

men det at de ikke svarer meg irriterer meg virkelig. Jeg har sendt mail til dem før angående instillinger for mail og hjemmeside og fått svar i løpet av dagen, noe som imponerte meg og tenkte at dette var folk som virkelig var service instillte! Men....nå vet jeg ikke hva som har skjedd med bluecom..

Skrevet
Dø som en skuffet mann var litt drøyt synes jeg..

men det at de ikke svarer meg irriterer meg virkelig. Jeg har sendt mail til dem før angående instillinger for mail og hjemmeside og fått svar i løpet av dagen, noe som imponerte meg og tenkte at dette var folk som virkelig var service instillte! Men....nå vet jeg ikke hva som har skjedd med bluecom..

 

Muligens de har stor pågang og mangler tilbakemelding fra Telenor Networks, ikke stort og skrive i en mail hvis TNN ikke gir noe info.

Skrevet

Hvis det hadde vært at TNN ikke gir dem noe info burde de uansett ha svart mailen min og sagt at de ikke fikk noe info fra TNN. Det hadde vært det minste de kunne gjort for å blidgjøre en som var fornøyd Bluecom kunde for noen dager siden :evil:

 

Ringte dem nettopp og da fikk jeg beskjed om å ringe opp igjen i morra pga at de hadde noen problemer med et eller annet...

Skrevet

BlueCom brukte 2 mnd på å endre hastigheten min... Men så lenge jeg hadde nettforbindelse så brydde deg meg akuratt der sola ikke skinner...

 

De var raske på mail og... Kansje du bør formulere mailen litt annerledes ?? :roll:

Skrevet

Jeg har vært veldig hyggelig og saklig i mailene mine. Har forklart dem saken på en enkel og grei måte.

De svarte i går kveld, oppgraderingen skulle skje den 1/9 mellom 8-16...

Det er alt for dårlig. Jeg fikk beskjed om ti dager og så tar det nesten 25 dager ! :evil:

Skrevet

Jaja, jeg skal ikke klage over BlueCom. Konge service , rettet lokal feil hjemme under 24 timer. Fått 2 stk fritak og betaler 395,- for en 720 linje.

 

Synes det er helt ok.

Fra min side får de kun ris og ros...

Skrevet

Nå har jeg sjekket sambandsnummeret jeg fikk av deg(det var vel egnetlig et tlf nummer på Jevnaker??),og i følge Telenor er IKKE du kunde hos Bluecom,men Tele2. Stemmer dette??Tror kanskje du bør sjekke hvilken leverandør du har...

Skrevet

Tlf er fra Jevnaker ja. Men jeg er IKKE kunde hos TELE2, jeg er kunde hos Bluecom !

Det er hvertfall der jeg har fått alle regningene fra.

Jeg er 110 % sikker på at jeg IKKE er Tele2 kunde, men Bluecom ! Det er èn ting som er sikkert hvertfall ! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...