Gå til innhold

Nokia ikke lenger mest verdt i Finland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No offense til WP7.5-gutta, men Nokia N9 er noe av det smootheste jeg noen gang har testet. Selve mobilen i form og farge, spesielt glasset over skjermen som får alt til å flyte oppå glasset.

 

MeeGo Harmattan skal også nevnes, det skal ha skryt for en veldig god brukeropplevelse.

 

Det eneste som stoppet meg fra å kjøpe den var mangler på HW-keyboard som Desire Z har, samt et døende OS. Og ja, uansett hva dere sier om community, innen noen år er MeeGo borte som offisielt OS fra alt og alle, og innen 5 år er gått er det ingen som husker det. Og da sitter vi som hadde N9 og hulker og savner det og synes WP9 og Android 6 er noe dritt i forhold til det MeeGo var.

 

Sorry Nokia, ang MeeGo tror jeg dere skøt dere selv i foten. Håper dere ikke gjør det med WP også, for dere tenker annerledes!

Lenke til kommentar

No offense til WP7.5-gutta, men Nokia N9 er noe av det smootheste jeg noen gang har testet. Selve mobilen i form og farge, spesielt glasset over skjermen som får alt til å flyte oppå glasset.

 

MeeGo Harmattan skal også nevnes, det skal ha skryt for en veldig god brukeropplevelse.

 

Det eneste som stoppet meg fra å kjøpe den var mangler på HW-keyboard som Desire Z har, samt et døende OS. Og ja, uansett hva dere sier om community, innen noen år er MeeGo borte som offisielt OS fra alt og alle, og innen 5 år er gått er det ingen som husker det. Og da sitter vi som hadde N9 og hulker og savner det og synes WP9 og Android 6 er noe dritt i forhold til det MeeGo var.

 

Sorry Nokia, ang MeeGo tror jeg dere skøt dere selv i foten. Håper dere ikke gjør det med WP også, for dere tenker annerledes!

 

Refresh my memory, men i det store og hele synes jeg ikke MeeGo som OS fungerte spesielt bra? Jeg var mye mer fornøyd med WP7. For de/oss spesielt interesserte (skrives det sånn?? :) var det kanskje en del ting som talte for, men jeg har ikke tro på at MeeGo kunne ha reddet nokia. Vet om to "consumers" som kjøpte N9, og i følge dem selv slet de unødvendig mye.

 

Har selv en omnia 7, med WP7, som jeg kjøpte mest fordi jeg ville prøve noe nytt (vi får stort sett det vi ønsker oss av gadgets), og selv med plunderet i starten var jeg solgt. Nå oppgraderer jeg snart til lumia 900, og kommer nok ikke til å "gå tilbake" til noen av konkurrentene slik OS'ene fremstår nå.

jeg får vell en lumia 900 snart, som arvtaker til min Omnia 7.

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...