Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jente vil ta livet av seg. VIDEO


Anbefalte innlegg

Hvor seriøst tror dere at dette er? Får vondt i meg når jeg ser den, hun ser jo ikke ut til å ha det bra. Håper hun ikke tar livet av seg...Har vurdert å ringe politiet i håp om å redde hennes liv, men jeg vet ikke hva hun heter og ikke hvor hun bor. Jenta snakker svensk så jeg antar at hun bor i Sverige...Hva tror dere, tar hun det store steget? Selv så tviler jeg og håper at hun ikke gjør det. Håper ihvertfall at livet ordner seg for henne og at hun kommer på bedre tanker!

 

Video:

 

http://www.youtube.com/watch?v=e-GfyTRMAwY&feature=plcp&context=C4c44a45VDvjVQa1PpcFPYHNtnUQ_IOR7-2n48azn6UDEbgrUrjg8%3D

Endret av MakaroniGryte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakkars :(

 

Du trenger vel ikke ringe politiet du? Videoen har over 100k views, tror nok saken er tatt hånd om for lenge siden.

 

Ja, jeg håper det. Jenta ser ut til å ha seriøse problemer og hun er i stort behov av hjelp. Har lest en del av kommentarene på Youtube, mange sier at hun skal ta livet av seg...Hva faen er det slags verden vi lever i? Om et menneske har det jævlig så skal man tydeligvis ta livet av seg? Hva faen...Jenta trenger jo hjelp, ikke oppmuntring til å ta sitt liv!

Lenke til kommentar

Ja, jeg håper det. Jenta ser ut til å ha seriøse problemer og hun er i stort behov av hjelp. Har lest en del av kommentarene på Youtube, mange sier at hun skal ta livet av seg...Hva faen er det slags verden vi lever i? Om et menneske har det jævlig så skal man tydeligvis ta livet av seg? Hva faen...Jenta trenger jo hjelp, ikke oppmuntring til å ta sitt liv!

 

Kanskje fordi hun er oppmerksomhetssyk? Og bruker defacto situasjoner der man bør reagere for å få oppmerksomhet.

 

Ikke klag på de som mener hun burde ta livet av seg (som selvsagt er drøye meninger, men langt nær så drøye som påstanden det reageres på). Men klag på henne, som gjør det vanskelig for de unge som faktisk har alvorlige problemer. For, man roper ikke ulv hele tiden uten konsekvenser.

Endret av norskgoy
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, jeg håper det. Jenta ser ut til å ha seriøse problemer og hun er i stort behov av hjelp. Har lest en del av kommentarene på Youtube, mange sier at hun skal ta livet av seg...Hva faen er det slags verden vi lever i? Om et menneske har det jævlig så skal man tydeligvis ta livet av seg? Hva faen...Jenta trenger jo hjelp, ikke oppmuntring til å ta sitt liv!

 

Kanskje fordi hun er oppmerksomhetssyk? Og bruker defacto situasjoner der man bør reagere for å få oppmerksomhet.

 

Ikke klag på de som mener hun burde ta livet av seg (som selvsagt er drøye meninger, men langt nær så drøye som påstanden det reageres på). Men klag på henne, som gjør det vanskelig for de unge som faktisk har alvorlige problemer. For, man roper ikke ulv hele tiden uten konsekvenser.

 

Om noen er så desperate for oppmerksomhet at de lager en falsk selvmordsvideo, trenger de fortsatt hjelp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kan godt være at hun er oppmersomhetssyk, men det betyr ikke at man ikke har problemer. Folk som har depresjon er som oftest personer som er ensomme og når man er ensom så er oppmerksomhet en ganske kraftig ting.

 

Bare av å se på armene hennes så ser jo man at hun har problemer, de arrene er såpass tykke at de har vært ganske smertefulle og det ser ut som der er ganske mange av de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...