Gå til innhold

Banantråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

banan1.jpg

 

det der, DET var en banan kan jeg si! var som om jeg var i den syvende himmel når jeg konsumerte den inn!

Konsistensen var god, den var ikke for moden eller for umoden, den var rett og slett en klasse for seg selv, denne kommer fra Brasil's egen toppkvalitets bananlager! :)

 

Dagens Banan er en halvkaste mellom Costa Rica å sør argentina. Deilig konsistens, smelter på tungen!

 

Ah har hørt om denne legendariske costa ricanske/ argentinske halvkasten, er berømt her over i England, men ikke alltid så lett å få tak i, kan få tak i den via tredjeparts dealers da!

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

spennende, her nevner de good ol' "big mike" og cavendish ja, ser fordelen med genetisk manipulert mat når man slepper visse sykdommer :)

 

forøvrig digge denne seksjonen av artikkelen:

 

Bonus fact: Bananas are radioactive. Specifically, the potassium they contain is actually a rare radioactive isotope thereof. The radiation is at low enough levels where it is not very dangerous, to say the least: eating 2,000 bananas will have the same toll one your lifespan as smoking one and a half cigarettes, per Wikipedia. That said, the amount of radioactivity is real and measurable, so much so that bananas have been known to set off false alarms at U.S. ports looking for smugglers of nuclear materials.

Lenke til kommentar

Er veldig glad i bananer, og er det jeg liker best å ha på brødskiva :thumbup:

Det er dog viktig at bananene ikke er helt gule. Liker dem best når de fortsatt har litt grønnfarge.

 

Var på Rema 1000 i dag tidlig, og jeg klarte å skaffe meg to helt perfekte bananer, hvor den ene gikk til frokost, og den andre til lunsj. Var helt fantastisk!

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Er veldig glad i bananer, og er det jeg liker best å ha på brødskiva :thumbup:

Det er dog viktig at bananene ikke er helt gule. Liker dem best når de fortsatt har litt grønnfarge.

 

Var på Rema 1000 i dag tidlig, og jeg klarte å skaffe meg to helt perfekte bananer, hvor den ene gikk til frokost, og den andre til lunjs. Var helt fantastisk!

 

Brødskive med smør og banan, ahhhh :')

Lenke til kommentar

Er veldig glad i bananer, og er det jeg liker best å ha på brødskiva :thumbup:

Det er dog viktig at bananene ikke er helt gule. Liker dem best når de fortsatt har litt grønnfarge.

 

Var på Rema 1000 i dag tidlig, og jeg klarte å skaffe meg to helt perfekte bananer, hvor den ene gikk til frokost, og den andre til lunjs. Var helt fantastisk!

 

Brødskive med smør og banan, ahhhh :')

 

+ et lite bryss oboy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...