Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en 1- år gammel hp - pavilion. (W7 - 64bit). Dette er specsene mine:

http://bizsupport1.austin.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=c02797466&lang=en&cc=us&taskId=101&prodSeriesId=5046247&prodTypeId=321957

 

Jeg kjøpte Battlefield: Bad company 2 for noen dager siden. Jeg tenkte; fordi pc'en min er relativt ny og har sånn passe gode specs kunne den kjøre B:BC2 på full guffe, men nei da... :hm: Måtte kjøre medium og med 30 i fps :nei2:

 

Jeg er ingen hardcore pc kis, så derfor spør jeg: Hva kan jeg oppgradere av hardware på en bærbar? Vet man kan oppgradere RAM og HDD. Er det noe annet man kan oppgradere?

 

Vet jeg har 6 gig ram og 1 gb dedikert til video-ram. Burde jeg dedikere mer til v-ram?

 

Battlefield: Bad Company 2 skal jo ikke være et så krevende spill, burde jo klare å kjøre det på fullt :hmm: (og jeg hadde ingen "heavy tasks" som kjørte når jeg spillte heller...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva kan jeg oppgradere av hardware på en bærbar? Vet man kan oppgradere RAM og HDD. Er det noe annet man kan oppgradere?

Ikke på annet enn high-end modeller, slike billigmodeller som Pavilion har loddet fast grafikkort og ofte CPU.

 

VRAM er ikke problemet ditt, problemet er at HD 6770M er et rimelig svakt skjermkort og at BF:BC2 fortsatt klarer å gi utfordringer til skjermkort på skrivebordsmaskiner som er 10 ganger kraftigere enn hva du har (GTS 450 er mer enn dobbelt så raskt som ditt skjermkort.)

 

Laptopgrafikk er på ingen måte kraftige saker som du kanskje skjønner.

Lenke til kommentar

Kan det ha noe å gjøre med at det ikke var patchet?

 

Har hørt at spillet var ganske ubalansert for pc....

Det har noe å gjøre med at BF:BC2 er like hardt på minimum som BF3 er, men kan ikke skalere like høyt.

 

Det er enn nydelig konsollport å spille, men hvor mange som spiller det nå som BF3 er ute er jeg usikker på.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...