Gå til innhold

Aprilfest 2012 - Bykatt - Næringsvett

Anbefalte innlegg

Aprilfest 2012 - Bykatt - Næringsvett

Bruker: Bykatt

Utfordring: Dårlig med fotoinspirasjon etter jeg fullførte årsutfordringen min i fjor. Må komme i gang igjen. Ganske idèløs til aprilfesten også, men mens jeg satt og drakk god drikke og knasket på snop, slo det meg at det må gå an å ta bilde av ulike spiselige og drikkandes saker som passerer en i løpet av en dag.

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: Sony Nex-5N

Tilleggsutfordring: Fullføre er nok for meg for tiden

• Liker 1
Videoannonse
Annonse

Vært borte, men er hjemme igjen, og så flott med mange kommentarer.

mm ble sulten og tørst nå.. Fin dybdeskarphet og skarphet. Forteller en liten historie, likte dette. :)

Takk! Jeg skal kanskje ikke si det selv, men til og med nå, selv om det "bare" var rester, så blir jeg sulten av å se på bildet! :D

Det var innbydende...(nå må jeg finne noe å spise!) , stemningsfulle farger også :yes:

Takk. Neste gang vi er på fototreff i Oslo, må vi svinge innom dette stedet. Veldig hyggelig.

Bedre middag enn min - mange gode sider med publiv :)

Publiv har definitivt sine sider. ;)

Måtte tenke en liten stund på hva du mente med bilde 1, men skjønte den da jeg leste kommentarene. Bilde 2 syns jeg fanger stemning. Pent resultat.

Takk.

Liker den litt uvanlige komposisjonen i bilde 1, og stemningen/fargene i bilde 2.

Takk-takk. :)

• Liker 1

Foreløpig ikke noe pes å følge opp aprilfesten, det er jo ferie. Dessuten bringer påskehøytiden diverse middagsinvitasjoner -- for oss med næringsvett. :D

Middagsgjest

DSC01573-S.jpg

Sony Nex-5N med SEL50f18@f/2.2, ISO 250, 1/80s

Middagsgjest II

DSC01586-S.jpg

Sony Nex-5N med SEL50f18@f/2.0, ISO 200, 1/80s

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...