Gå til innhold

Sommerplagg


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe sommerklær (sko,vindjakke,bukse,shorts,top,t-shorte,genser) men kunne trengt noen tips,hint eller forslag til sommeklær.

 

Har ikke tenkt meg en spesiel type stil bare ikke for classic.

 

Ps: linker til sider/plagg setter jeg pris på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyseblå skjorte, feks en botton down sammen med en beige shorts og tøysko er jo fint.

Nå vet jeg ikke hva budsjettet ditt er, men vil tro man kan skaffe det antrekket på H&M.

Bukser kan det være fint med chinos, start med begie og marineblå.

Når det kommer til t-skjorter ville jeg gått for de Extra fine cotton eller noe fra H&M.

 

Vil du helst kjøpe på nett eller i butikk?

Lenke til kommentar

Hvor pleier du å handle?

 

H&M har kommet seg kraftig, føler jeg. Verdt en tur, de har sikkert alt du måtte trenge! :)

Nei, chinosene der er som pølseskinn.

 

Chinosene der er ikke noe verre enn andre steder.

Jeg er veldig glad i H&M. Spesielt mtp utvalg og pris. Kvaliteten er som så, men til prisen så er det helt toppers.

 

Tøysko er fint på sommeren. De har helt enkle tøysko på H&M nå til 149kr.. Ellers er tøysko generelt billig med mindre du skal ha noen spesielle merker.

Av overdeler er det bare å hamstre masse lyse skjorter, piqueer og shorts. Jeg liker å kjøpe helt enkle pirat shorts i bomul og brette dem litt opp til shorts. Men det er kanskje litt oppbrukt.

 

Beige shorts og lyseblå skjorte er jo fint, men det er imo veldig "uoriginalt". Ser stadig vekk at folk bruker denne komboen både på vinteren og sommeren.. Eneste forskjellen er at shortsen blir erstattet med en chinos på vinteren.

 

Dersom det ikke plager deg, er det jo bare å kjøre på.. :)

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Hvor pleier du å handle?

 

H&M har kommet seg kraftig, føler jeg. Verdt en tur, de har sikkert alt du måtte trenge! :)

Nei, chinosene der er som pølseskinn.

 

Chinosene der er ikke noe verre enn andre steder.

Jeg er veldig glad i H&M. Spesielt mtp utvalg og pris. Kvaliteten er som så, men til prisen så er det helt toppers.

Var vel kanskje litt rask på avtrekkeren der, men skal gjøre et seriøst forsøk på finne chinos fra H&M som faktisk ikke er slimme neste uke. Så noen på nettsiden som kanskje ikke var slimme, men tviler:

Bukse 1

Bukse 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...