Gå til innhold

GTA vs. Saints Row


  

25 stemmer

  1. 1. Hvilken serie liker du best?

    • GTA
      21
    • Saints Row
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vanskelig å sammenligne synes jeg. Saints Row, ihvertfall 3'ern er mer i sjangeren til Just Cause, som har et helt annet gameplay enn det retningen GTA har tatt. GTA = realistisk, pent, dyp historie, strålende flerspiller og god fysikk. Saints Row = sandkasse, ingen grenser, ubegrenset med muligheter, mange oppdrag/side missions og rett og slett bare lættis. Personlig foretrekker jeg GTA. Både IV og tidligere titler i serien.

Lenke til kommentar

Jeg elsker saints row. Billige puns, totale overdrivelser, stereotyper og masse masse humor. GTA har blitt så selvhøytidlige. Jeg elsker måten alt dette er implimentert i SR. SR er i mine øyne GTA på speed. Alt er bare over the top. &--#60;3

 

Når jeg sier de har blitt selvhøytidelige tenker jeg ikke på de to første GTA-spilla, men etter det.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Har rundet samtlige GTA-spill minst en gang, og elsker serien - selv om jeg nok likte spillene enda bedre da jeg var yngre.

 

Jeg har ikke spilt verken Saints Row eller Saints Row 2 (trodde de var slåssespill frem til SR: The Third kom ut). Nå eier jeg Saints Row: The Third, og har spilt det et par timer. Hittil har jeg ikke blitt helt frelst, men jeg håper og tror at jeg blir mer dratt inn i handlingen etter noen timer til...

 

Min stemme gikk til GTA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...