oxox Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Hei, lurer på hva konsekvensene er for å gå ned i atferdkarakter NG i VG1 termin2? blir orden og atferd resetet eller? hva skal jeg gjøre? hva kan jeg gjøre? tips hint please Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Du kan risikere at du ikke får jobb senere, bedrifter ser kraftig ned på nedsatt atferd. Lenke til kommentar
oxox Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Du kan risikere at du ikke får jobb senere, bedrifter ser kraftig ned på nedsatt atferd. Går det ann å få atferd karakteren til å gå opp igjen? blir ikke atferd karakteren resetet hvert år? også er det ikke kun sånne dritt jobber(butikk jobbers osv) som er mest pirkete på slikt? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Du kan risikere at du ikke får jobb senere, bedrifter ser kraftig ned på nedsatt atferd. Går det ann å få atferd karakteren til å gå opp igjen? blir ikke atferd karakteren resetet hvert år? også er det ikke kun sånne dritt jobber(butikk jobbers osv) som er mest pirkete på slikt? Der skjønte jeg HVORFOR du har fått nedsatt ordenskarakter 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Du kan risikere at du ikke får jobb senere, bedrifter ser kraftig ned på nedsatt atferd. Går det ann å få atferd karakteren til å gå opp igjen? blir ikke atferd karakteren resetet hvert år? også er det ikke kun sånne dritt jobber(butikk jobbers osv) som er mest pirkete på slikt? Offshore, utenlands, og administrerende jobber er strenge på orden slik jeg har forstått det. Steder der det kreves at man er til å stole på og møter til avtalt tidspunkt er også pirkete på atferd. Jeg er usikker om man kan få atferd-karakteren opp, så dette må du ta opp med læreren eller rådgiveren på din skole. Atferd-karakteren blir "reset" for hvert skoleår, men arbeidsgiver kan kreve inn vitnemål for Vg1 og her vil det vise at atferds-karakteren har sunket og da kan de kreve svar på hvorfor. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Om du tar høyere utdanning kan du kaste det vitnemålet i søpla. Edit: Men for deltidstillinger under utanningen kan du bli spurt om det, så det lønner seg å oppføre seg best mulig selvfølgelig. Endret 22. mars 2012 av Christeven Lenke til kommentar
oxox Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Du kan risikere at du ikke får jobb senere, bedrifter ser kraftig ned på nedsatt atferd. Går det ann å få atferd karakteren til å gå opp igjen? blir ikke atferd karakteren resetet hvert år? også er det ikke kun sånne dritt jobber(butikk jobbers osv) som er mest pirkete på slikt? Offshore, utenlands, og administrerende jobber er strenge på orden slik jeg har forstått det. Steder der det kreves at man er til å stole på og møter til avtalt tidspunkt er også pirkete på atferd. Jeg er usikker om man kan få atferd-karakteren opp, så dette må du ta opp med læreren eller rådgiveren på din skole. Atferd-karakteren blir "reset" for hvert skoleår, men arbeidsgiver kan kreve inn vitnemål for Vg1 og her vil det vise at atferds-karakteren har sunket og da kan de kreve svar på hvorfor. Tusen takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå