Gå til innhold

RYP - hvordan sette opp, har jeg satt det opp på rett måte? for mye oovelser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På en dag? Alt for mye.

 

MItt forslag er å dele det i to dager sånn:

Dag a:

Frontbøy

Nedtrekk

Roing bredt

Omvendt flies

Bicepscurl

 

Dag b:

Benkpress

pec deck

Shoulder shocker:

, Arnold press, Sidehev- uten pause i mellom, den funker som faen!

triceps press

 

Dropp tåhev, får nok legger av frontbøy. Har du noen som kan lære deg markløf?

Lenke til kommentar

Om du har klart å benke 170kg, bøye 210kg o.s.v. så BØR du vite nok om trening til å sette opp noe så enkelt som et treningsprogram...

Med mindre du har downs og bare har dratt og dytta vektene det du har maktet... :mrgreen:

 

Tja :) Espen bøs aune, norges sterkeste mann f.eks får hjelp med treningsprogram osv.. man trenger ikke ha all verden med kunnskap bare pga gode gener og kontinuerlig trening over tid :)

Lenke til kommentar

Om du har klart å benke 170kg, bøye 210kg o.s.v. så BØR du vite nok om trening til å sette opp noe så enkelt som et treningsprogram...

Med mindre du har downs og bare har dratt og dytta vektene det du har maktet... :mrgreen:

 

Tja :) Espen bøs aune, norges sterkeste mann f.eks får hjelp med treningsprogram osv.. man trenger ikke ha all verden med kunnskap bare pga gode gener og kontinuerlig trening over tid :)

Espen har peiling nok, han poster mye på fitnessprat. Hvor du forøvrig er banna ;)

Lenke til kommentar

Om du har klart å benke 170kg, bøye 210kg o.s.v. så BØR du vite nok om trening til å sette opp noe så enkelt som et treningsprogram...

Med mindre du har downs og bare har dratt og dytta vektene det du har maktet... :mrgreen:

 

Tja :) Espen bøs aune, norges sterkeste mann f.eks får hjelp med treningsprogram osv.. man trenger ikke ha all verden med kunnskap bare pga gode gener og kontinuerlig trening over tid :)

Espen har peiling nok, han poster mye på fitnessprat. Hvor du forøvrig er banna ;)

 

Jeg også har peiling nok. Poenget er: Selv om du har oppnådd det og det betyr ikke det at du ikke trenger hjelp til noe som helst. Nå spurte jeg etter hjelp til RYP og om hvordan folk har satt opp det, da jeg ikke har prøvd det før.

Lenke til kommentar

Jeg ville ha flytta benkpress lengre opp, etter frontbøy. Personlig så foretrekker jeg å ha baseøvelsen først før jeg begynner på øvelser som isolerer mer.

 

Jeg mener at du ikke trenger noe mer enn standard RYP, men hvis du holder mer enn ~40min så er det bare å kjøre på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...