Gå til innhold

Test: Nvidia GeForce GTX 680


Anbefalte innlegg

Tusen takk - da skal jeg kjøpe det også! Oppløsningen er 1920x1080 på alle tre, så da trenger jeg vel ikke dual-link?

Nei, det trenger du ikke...

Personlig hadde jeg da gått for to skjermer koblet til DVI portene, og den siste med en HDMI -&--#62; DVI adapeter eller kabel. :)

 

Beklager hvis jeg spør skikkelig dumt nå.. vil det si at jeg kan bruke kun en HDMI kabel også? Eller må jeg ha et adapter?

Du kan bruke en kabel med HDMI kontakt i den ene enden, og DVI i den andre.

 

Hvis skjermen min har HDMI uttak, kan jeg ikke da bruke en "ren" HDMI kabel? Altså to skjermer med DVI->DVI og den siste HDMI->HDMI. Er det ikke så lett? Beklager hvis jeg er skikkelig dum nå, men er blank på området :) Såvidt jeg kan se, så har kortet 2 DVI og ett HDMI uttak og en displayport (som jeg ikke vet hva er).

 

http://www.dustinhom...duct/5010625457 - dette er forresten kortet jeg har bestili..vet ikke om det har noe betydning :)

Endret av klomp1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk - da skal jeg kjøpe det også! Oppløsningen er 1920x1080 på alle tre, så da trenger jeg vel ikke dual-link?

Nei, det trenger du ikke...

Personlig hadde jeg da gått for to skjermer koblet til DVI portene, og den siste med en HDMI -&--#62; DVI adapeter eller kabel. :)

 

Beklager hvis jeg spør skikkelig dumt nå.. vil det si at jeg kan bruke kun en HDMI kabel også? Eller må jeg ha et adapter?

Du kan bruke en kabel med HDMI kontakt i den ene enden, og DVI i den andre.

 

Hvis skjermen min har HDMI uttak, kan jeg ikke da bruke en "ren" HDMI kabel? Altså to skjermer med DVI->DVI og den siste HDMI->HDMI. Er det ikke så lett? Beklager hvis jeg er skikkelig dum nå, men er blank på området :) Såvidt jeg kan se, så har kortet 2 DVI og ett HDMI uttak og en displayport (som jeg ikke vet hva er).

Det er selvsagt ikke et problem å gjøre som du skriver her, to DVI-DVI og en HDMI-HDMI.

Jeg trodde at alle tre skjermene dine var DVI... :)

Lenke til kommentar

Tusen takk - da skal jeg kjøpe det også! Oppløsningen er 1920x1080 på alle tre, så da trenger jeg vel ikke dual-link?

Nei, det trenger du ikke...

Personlig hadde jeg da gått for to skjermer koblet til DVI portene, og den siste med en HDMI -&--#62; DVI adapeter eller kabel. :)

 

Beklager hvis jeg spør skikkelig dumt nå.. vil det si at jeg kan bruke kun en HDMI kabel også? Eller må jeg ha et adapter?

Du kan bruke en kabel med HDMI kontakt i den ene enden, og DVI i den andre.

 

Hvis skjermen min har HDMI uttak, kan jeg ikke da bruke en "ren" HDMI kabel? Altså to skjermer med DVI->DVI og den siste HDMI->HDMI. Er det ikke så lett? Beklager hvis jeg er skikkelig dum nå, men er blank på området :) Såvidt jeg kan se, så har kortet 2 DVI og ett HDMI uttak og en displayport (som jeg ikke vet hva er).

Det er selvsagt ikke et problem å gjøre som du skriver her, to DVI-DVI og en HDMI-HDMI.

Jeg trodde at alle tre skjermene dine var DVI... :)

Konge! Da er det bare å glede seg til kortet kommer til postkontoret! =D

Tusen takk for hjelpen =)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...