Gå til innhold

30"-erens privilegier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Takk for tilbakemelding!

 

Sitter selv på en 27", og er enig i at annonsene til tider kan overskygge det redaksjonelle innholdet. Det er alltid en vanskelig balansegang mellom leseropplevelse på den ene siden og inntektene som betaler for journalistikken på den andre. Vi jobber mye for at annonsene skal være så relevante og lite plagsomme som mulig.

 

En av årsakene til at vi er der vi er i dag, er at annonseformatene har blitt større de siste fem årene etterhvert som nordmenns skjermer har blitt større, og designen på nettsidene vår har ikke holdt følge - den stammer faktisk fra 2007, riktignok med en del oppdateringer på veien.

 

Jeg har heldigvis noen gode nyheter i den anledning. Vi jobber i disse dager med en splitter ny design der det redaksjonelle innholdet vil få en mye tydeligere og mer prominent plassering. Så kan vel bare si: Stay tuned :)

Lenke til kommentar

 

Hei

 

Takk for tilbakemelding!

 

Sitter selv på en 27", og er enig i at annonsene til tider kan overskygge det redaksjonelle innholdet. Det er alltid en vanskelig balansegang mellom leseropplevelse på den ene siden og inntektene som betaler for journalistikken på den andre. Vi jobber mye for at annonsene skal være så relevante og lite plagsomme som mulig.

 

En av årsakene til at vi er der vi er i dag, er at annonseformatene har blitt større de siste fem årene etterhvert som nordmenns skjermer har blitt større, og designen på nettsidene vår har ikke holdt følge - den stammer faktisk fra 2007, riktignok med en del oppdateringer på veien.

 

Jeg har heldigvis noen gode nyheter i den anledning. Vi jobber i disse dager med en splitter ny design der det redaksjonelle innholdet vil få en mye tydeligere og mer prominent plassering. Så kan vel bare si: Stay tuned :)

 

Flott at dere tar dette på alvor. Jeg pleier som regel å skru av adblock på hw.no fordi bruktmarkedet ikke fungerer om den er påslått (er dette intended btw?)

 

Når det er sagt håper jeg dere konsulterer med de selskapene som reklamerer hos dere, og kommer i en dialog om hvordan reklamen distribueres om fire-fem års tid, slik at dere ikke går på samme "smell" en gang til :) Bedre føre var enn...

 

Har 30" selv.. men bruker AdBlocker plus så får helt rene sider :)

Joda, jeg har adblock, men bruktmarkedet her fungerer ikke når den er enablet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...