Gå til innhold

[Løst] Bærbar til hovedsaklig serier/filmer og progging. (5000kr limit)


disko

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger en ny laptop. Jeg er ikke spesielt interessert i gaming på den (har en stasjonær til slikt), men jeg ikke takker nei til å ha muligheten til å kunne spille noen spill på den når jeg er ute på reiser.

 

Men hovedsaklig skal denne brukes til å se på filmer/serier og programmering eller annet skolearbeid.

 

Jeg er ikke spesielt villig til å gå over 5000kr med mindre det virkelig lønner seg.

Er opptatt av en maskin som varer og som kan tåle litt belastning, batterivarighet er ikke spesielt viktig, men på samme måte som med spilling så skader det ikke om det har et greit batteri. Bare at det er ikke det som er høyest prioritert.

 

Jeg har sett at dustinhome har to greie(gode?) tilbud på laptoper under 5000kr. Tenkte å kjøpe noe annet fra dustinhome også, så da kan jeg spare litt frakt !

 

http://www.dustinhome.no/acer-aspire-5750g-ci5-24-6gb-640-gt520m-156-w7hp/product/5010622895

 

http://www.dustinhome.no/fujitsu-lifebook-ah531-ci5-25-4gb-320-nvidia-gt525-156-w7p/product/5010620811

 

Er noen av disse greie eller er det med god grunn at de har blitt justert ned i pris ?

Tar selvfølgelig imot andre tips også, også fra andre nettbutikker.

 

Gracias!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig så kjøper jeg aldri Acer, har selv kjøpt noen acerprodukter og ikke vært fornøyd med kvaliteten. Jeg kjøpte selv en laptop for noen år siden som jeg erstatte en acer. Den skulle brukes til det samme som du nevner og gikk da for lenevo fordi jeg ønsket at den skulle vare lengre og har vært fornøyd til nå. Inntrykket mitt er altså slik:

 

generell kvalitet:

lenovo > acer

 

generell ytelse

lenovo <= acer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...