Gå til innhold

Noen spørsmål ateister ofte har


Anbefalte innlegg

Det er bare å gi opp. Vi er for dumme til å diskutere med han, alt av poenger blir ignorert, mens for hans egen del så er det nok å bare svare et innlegg (med svada) så har han diskutert med oss, og satt oss helt på plass.

 

Hjelpe meg, jeg blir faktisk litt redd. :hm:

 

Nå som jeg er her igjen, pålogget på forumet så varer jeg nå bare på innlegg, jeg ser forøvrig ingenting å svare på i dette innlegget heller, men jeg har iallefall trykket på reply knappen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, er det mulig. Du klarer virkelig ikke å se at det er du som er problemet i denne diskusjonen?

Uansett, på tide å rapportere denne tråden, det har ført til bare trolling.

 

Nå har jeg spurt deg flere ganger på rad hva slags spørsmål du har, om du har noen i det hele tatt, men du faller bare tilbake på "Tull" "troll" "Du diskuterer jo ikke", men jeg spør gjentatte ganger hva spørsmålet ditt er i henhold til trådens emne, men du fortsetter med tullepostene dine.

Lenke til kommentar

Hei, jeg ser det at du har mye på hjertet lonelyman, og at du og ønsker å være et levende vitne for vår herre. Jeg er selv en kristen og troende, men jeg vet ikke alt jeg heller. Noe du heller dessverre ikke gjør. Gud tukter oss og gir oss visdom. Jeg vil bare påpeke at det er litt synd at du kaller ateister for snauskaller og tullinger, for jeg vet så inderlig godt at de og er søkende mennesker som har en høy intelligens. For hvorfor ellers ville de ha diskutert kristendom med deg?

 

Men jeg ser typiske trekk med deg og andre jeg kjenner til, og jeg lurer bare på om du følger bibelen etter det gamle testamentet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

du svarte ikke på spørsmålet mitt: du var ateist sier du. hva var det som gjorde at du plutselig ble kristen?

 

Jeg har sagt dette to ganger tidligere, jeg ble ufrivillig møtt av Gud da jeg diskuterte med kristne altfor lenge, jeg diskuterte kristne ned i senk over en periode på flere år, jeg ydmyket de. Men en dag tok ydmykelsene slutt og så var det plutselig Gud selv jeg stod foran, han kom til meg for å gjengjelde. Og det var lite hyggelig. :)

 

På denne måten ble jeg obs på hans eksistens, det var ganske latterlig egentlig, for jeg hadde brukt alle år på å diskutere MOT kristne, og så når Gud selv kommer for å diskutere med meg, så er jo diskusjonen min allerede tapt, for da eksisterer han jo, så det var latterlig at jeg skulle begynne å diskutere med Gud. hehe. Gud har god humor.

 

Hva hadde du sagt om du hadde brukt 10 år (hypotetisk sett) på å diskutere mot sjødragen. Plutselig en dag kommer sjødragen opp fra havet og spør om han får delta i diskusjonen om sjødragen eksisterer eller ikke. :D

 

Jeg har over 300 bevis, mange er fysiske bevis, han har gitt meg ekstremt mange bevis, han ønsket at jeg skulle vite at han eksisterte, det var ikke noe bæsj eller noe tull, det var skikkelig seriøse ting. Det er ikke 99% sikkert at han eksisterer, men 110%. Gjør deg selv en tjeneste, kutt ut å følge alle de ateistene som er her inne i tråden og slenger søppel, sarkasme, hat, dumme spørsmål, kutt de ut og søk Gud, ikke sløs vekk tiden din. Jeg er mye bedre istand til å analysere enn disse fjompene som snakker her inne. (Du som skrev siste innlegg, det var til deg, søk Gud du, så blir alt bra)

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Hepp!

 

Tråden stenges inntil videre grunnet opprydding og presisering av våre retningslinjer.

 

Nå er det slikt at alle har talerett og ytringsfrihet her i huset, innenfor våre retningslinger og norsk lov. Dette gjelder de troende, ateister og andre, alle er beskyttet av vår lovgiving.

 

Men, det er ingen automatik i det, om ikke saklig diskusjon finner sted så fjerner vi elementer som ikke passer inn. Det være seg poster, tråder og/eller brukere.

 

Nettdiskusjoner er basert på åpne og frie meninger samt ytringer, så la det være slik.

 

Admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...