Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å bli klandret for å være meg det er noe galt med.


Anbefalte innlegg

Etter bruddet med eksen min, som jeg har barn med, og fremdeles må samarbeide med pga barna, så har det seg sånn at han klandrer meg for at det er meg det var noe i veien med , og derfor måtte han gjøre det slutt.

Han har ny dame nå.

Jeg tar det veldig ille opp at han sier så mye negativt og styggt om meg, samtidig at han kjefter og er hatsk mot meg hver gang han ser meg.

I dag sa han at det er noe i veien med meg siden ikke jeg har fått meg forhold ennå, og at han frykter at jeg aldri vil få et forhold. Synes det er styggt å si sånnt. Er det andre som opplever det samme etter et brudd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange som beskylder andre for sine egne feil.

Er slettes ikke uvanlig oppførsel, særlig når det kommer til manipulative drittsekker.

 

I dag sa han at det er noe i veien med meg siden ikke jeg har fått meg forhold ennå, og at han frykter at jeg aldri vil få et forhold.

Det er heller noe i veien med dem som hopper fra forhold til forhold og aldri tar et pust i bakken.

 

Det er han det er noe galt med. Han failer miserabelt i livet og forsøker å kompensere ved å være drittsekk mot deg.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fra min synsvinkel og ståsted, så synes jeg at han oppfører seg rart. Han vil ha det til at det er meg det er noe galt med. Og så vil han ha det til at han er så utrolig perfekt, fordi han raskt fant seg forhold.

Og han mener at jeg lever livet på en måte han aldri ville hatt det på,

I går så ble jeg så utrolig irritert på han at jeg sa til han at jeg hadde funnet en som jeg datet litt og var forelsket i. Da ble han rasende, og begynte å hyle og skrike. Men han dumpet jo meg , og valgte en annen dame, så hvorfor skal han ikke bli glad da når han hele tiden har sagt at han håper på at jeg får meg et forhold. Men grunnen til at han ikke ble glad unnskyldte han seg med var at han var sikker på at jeg hadde funnet en mann som bare ville bruke og kaste meg. Jeg skulle aldri sagt dette om den mannen, for da ble han skikkelig sur. Men nå skrev han på sms at vi kunne aldri være venner men vi måtte forholde oss til at vi har barn sammen,og samarbeide om det på en fin måte, ellers ingen kontakt eller snakking som venner gjør.

 

Han ser ingen feil hos seg selv sier han. Han kjeftet aldri på meg mens vi var sammen. Alt lå hos meg.

 

Jeg tar det veldig innover meg. For jeg følte det var han... Men men... er noe egentlig jeg ikke skal tenke på. Livet har gått videre, men blir litt trist anngående krangler og slikt, for livet er for kort til å krangle mener jeg.

Lenke til kommentar

Høres rett og slett ut som om han forsøker å overbevise seg selv om at det er noe galt med deg, og sier det høyt til seg selv for at han skal klare å tro på det. Det er mange årsaker til at folk går fort inn i et nytt forhold eller ikke, men på generell basis så synes jeg det er bedre å vente litt, så kan du heller si at "det er ikke så lett å finne noen som er like bra som meg".

 

Jeg aner ikke om du faktisk har kommet deg ut i dating-karusellen igjen, men jeg råder deg ihvertfall til å komme deg ut og flørte litt - så vil du etter hvert kjenne at ordene til eksen betyr mindre og mindre ..

 

Selv fikk jeg kjeft av exen fordi jeg hadde sex med en annen uka etter det ble slutt, fordi det tydeligvis betydde at jeg ikke brydde meg om han. Selv hadde han fiksa seg ny dame på en uke, men DET var visst ikke like ille, for de hadde ikke hatt sex enda. Jeg ble dumpa og skjønner at det er over og ut, og prøver å finne "trøst" i en ny fyr, og får kjeft av han som dumpa meg og som også har skaffet ny dame på rekordtid? Hurra for smarte og logiske ekser!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er sånn med meg og. Jeg ble også dumpet, og han ble rasende da han hørte at jeg har funnet meg en mannlig venn som jeg har kontakt med. Da ropte han og skrek utenfor der jeg bodde, og jeg var redd at noen skulle høre han. Han ropte at jeg var en hore, og ville bare bli brukt i musa og stygge sånne ord. Han ropte også at jeg var en psykopat. Han begynte også å fortelle at han mente at ingen ville ha meg , og at han som jeg hadde kontakt med kun ville bruke og utnytte meg. Men jeg begynner som venner med menn og så får jeg se hva som skjer, det er min taktikk.

Lenke til kommentar

Jeg tror det bunner i at de er redd for at de har tatt feil beslutning .. Det har blitt vist i studier (uten at jeg husker kilde) at det på sikt er de som dumper som har det verst i ettertid da de ofte vil lure på om de tok riktig beslutning. Mens vi som blir dumpa kan jo ikke annet enn å sikte fremover, for jeg ville ihvertfall aldri turt å ta tilbake en jeg allerede har blitt dumpet av ...

 

Høres lurt ut å starte som venner, er greit å ta ting rolig i starten, særlig hvis du og din ex har barn sammen. Hvem vet, kanskje du finner ut at du trives som singel også? Kos deg og tenk på deg selv uansett, exen din har ingen grunn til å rakke ned på deg! Det ender jo bare med at han møter seg sjøl i døra til slutt.

Lenke til kommentar

Fy fader så motbydelig han høres ut!

For meg så virker det som om han er av den typen som tror at han 'eier' og har deg, selv om dere begge har gått hver deres vei. Det virker som om han prøver å bryte deg ned, så du skal sitte på ræva di og drømme om han, og 'vente' på den dagen han blir lei av dama han driver på med nå for så å gå tilbake til deg. Det er dessverre ett vanlig fenomen at man kan bli 'eiersyk' selv når forholdet er slutt, og at man gjerne vil ha muligheten åpen for å kunne gå tilbake hvis de ønsker det. Litt som 'the friend zone', bare at istedet for å behandle deg som en god venn så prøver han å ødelegge selvtilitten din så du ikke kommer noen vei. Så du tror at han er den eneste som noen gang kunne elske ''en som deg'' (i negativ forstand). Men TRUST ME, det er bare BULLSHIT fra en usikker drittsekk!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...