Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Jente som lyver om alderen?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er gutt på 18 som har forelsket meg nok en gang i en ganske koselig jente. Problemet mitt er att hun selv har fortalt meg at hun er 16 men er litt usikker på om hun lyver om alderen sin. Det er ett par ting som gir inntrykk om at hun er yngre enn det hun selv sier. Vi driver på, og jeg vil gjerne bli sammen med henne men vil også finne ut om hun faktisk har fortalt feil alder.

 

Noen tips til å finne ut av dette?

Endret av Aleks44
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om hun har Facebook, så kan det god hende at hun har fødselsdatoen sin der.

Hvis ikke, så gå igjennom vennene hennes. Da kan du lett finne ut hvor gammel hun er, ved å finne ut alderen på vennene hun har. De aller fleste har vel flest venner fra sitt eget årskull.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Sitter og vurderer tanken om å spørre om å se noe form for ID nesten. Og det har vært overdrevet vanskelig å finne ut noe gjennom facebook da det er en fin blanding av folk mellom 14-19 år på den vennelisten. Så jeg sitter igjen med å faktisk sniktitte på ID eller spørre rett ut om det.

 

Men takker for alle svar.

Lenke til kommentar

Dette har blitt ordnet, men takker for alle svar :)

Og til dere som sier at det ikke gjør noe om jenta er yngre, det er ikke alltid sosialt akseptabelt i alle vennegjenger å være sammen med så mye yngre jenter, og har selv en liten moral hvor jeg helst ikke skal gå for småbarna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For den seksuelle lavalderen i Norge er 16 år.

Det burde ikke hindre noen i å gjøre hva en selv ønsker. Om en 18-åring har sex med en 15-åring blir det ikke konsekvenser av det, om det i det hele tatt blir anmeldt av noen.

 

Det kan såvisst bli konsekvenser av å ha sex med en som er mindreårig. Det har ikke noe å si hvor mye eldre du er enn jenta/gutten når du selv er over 16 og jenta/gutten 15 og dere har sex. Man skal være forsiktig med hvor man dypper løken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...