Gå til innhold

Nå som sommeren nærmer seg trenger jeg sko og solbriller!


Anbefalte innlegg

Hei. Er en gutt på 14 år med svarte øyebryn og hår osv..

Lurer på et par ting, finnes det noen FINE solbriller?

Litt sånn lignende solbriller:

http://fashionrules.com/wp-content/uploads/2009/05/oakley-neon-yellow-frogskins-3.jpg

Skal være runde i glasset på en måte, bare post i forskjellige farger, men det må klare å dekke øyebrynene mine som er SYKT lange og store..

Pris : 500 kr til 1,2k kr

 

 

Også til sko da:

Ser etter lacoste sko, som er hvite og fine, altså en spesiell FRESH sommer sko, den må være lacoste og den må være 80% hvit, størrelse er ikke viktig, siden jeg skjekker på butikker selv.

Pris: 500 kr til 1,500

 

Skriv ned og post bilder, så skal jeg notere og se på de nestegang jeg er i Oslo / Drammen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er du nok på feil forum :p

Men har faktisk sett bare færre og færre slike sko fra Lacoste. Var jo veldig populært blant fjortissungdommer for 4-5 år siden, om ikke enda mer.

Tror faktisk jeg har sett slike Lacoste sko på Urban. Tror jeg også har sett de på Skoringen og Økonomisko. Nå gjetter jeg litt, for det er flere år siden, men du kan vel sjekke.

Lenke til kommentar

De skoene har jeg sett på Urban, DNA og flere skobutikker. De er nok ikke så uvanlige ;)

Solbriller finner du nok når sesongen kommer, men det er nok en ting du finner på Urban eller Session også :)

Hvis formålet med brillene er å dekke brynene dine ,så syns jeg du skal droppe dem og la folk venne seg til det. Det er sikkert færre som legger merke til det enn du selv tror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...