Gå til innhold

Er det ulovlig?


Swafty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Molna, det bare hemmer videre utvikling av spill om folk skal drive å snylte de til seg over nettet. På en annen side er jeg litt forbanna over at man ikke får full kontroll over sine egene spill som man har betalt for. Det skulle være en måte å aktivere et spill på en bestemt mobil og når man byttet skulle man kunne flytte denne sertifikaten over på neste mobil og den gamle skulle nekte å kjøre spillet. Aldri at jeg betaler for samme spill to ganger uansett hvor billig det er.

Lenke til kommentar
Du har ikke lov til å legge ut en midi-fil selv om du har laget den selv så lenge det er noen andre som har komponert originalen.

 

Det nekter jeg å tro...

Muligens ikke lov å selge det, men jeg nekter å tro at det ikke skal være lov å lage en midi med samme melodi som en kjent sang.

 

De kan jo ikke kopibeskytte en bestemt tonerekkefølge!?

Lenke til kommentar
Du har ikke lov til å legge ut en midi-fil selv om du har laget den selv så lenge det er noen andre som har komponert originalen.

 

Det nekter jeg å tro...

Muligens ikke lov å selge det, men jeg nekter å tro at det ikke skal være lov å lage en midi med samme melodi som en kjent sang.

 

De kan jo ikke kopibeskytte en bestemt tonerekkefølge!?

 

Vel, store artister har både blitt saksøkt, og selv saksøkt, for å ha stjålet melodien...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...