Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt første kyss


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

 

 

Samler inn data til min bachelor-oppgave i psykologi ved NTNU. Ønsker å studere fenomenet "det første kysset". Dette er opplevelse som nesten samtlige mennesker opplever i løpet av livet sitt, men som det finnes veldig liten forskning på. Personlig så motiveres jeg av at jeg har en romantiker i magen som har vært med på å prege mitt første kyss, og undrer meg over hvordan denne opplevelsen har vært for andre mennesker. Oppgaven blir skrevet som en kvalitativ fenomenologisk tilnærming.

 

Ønsker å få høre historien bak ditt første "ekte" kyss i tråden her! :thumbup:

 

 

 

 

Om man ønsker at dette skal være mellom fire øyne så gjerne send en mail istedenfor. Er takknemlig for all tilbakemelding! :)

 

Email: [email protected]

 

En liten godbit til slutt:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde nusset litt med tidligere kjærester i løpet av barneskolen, men ser ikke på det som ordentlige "kyss". Dessverre var første gangen jeg "klina" med en jente, ikke særlig romantisk. Det var to halvfulle russejenter som slo seg litt løse (bokstavelig talt) da jeg var 15-16 år. Dette var ikke særlig romantisk, men heldigvis har jeg opplevd bedre opplevelser med kyssing enn fylleroting med diverse kvinnfolk;

Første gangen jeg kysset mitt nåværende kjæreste kjente jeg en deilig følelse gjennom hele kroppen. Vi hadde kost oss hele kvelden sammen, og før vi skilte lag bestemte jeg meg for å ta skrittet og kysset henne :love:

Lenke til kommentar

Første kyss kom tidlig, veldig tidlig, men første skikkelige kyss kom da jeg satt på sofan på rommet mitt med ei jente. Visste at hun var interessert, og jeg ville ha henne, så gikk for det. Håpløst kyss, dommeste forhold jeg har vært i :p Var vell 14-15 år.

 

Første kyss med dama jeg har nå var mye bedre. Var denne gangen ikke helt sikker på om hun ville ha meg. Vi hadde nettopp sett istid, og jeg planla egentlig at jeg skulle kysse henne etter filmen. Så jeg satt og så på henne, og begynte å lene meg mot henne. Da jeg hadde kommet halvvegs forventet jeg at hun skulle møte meg... det skjedde ikke. DET var en ekkel følelse. Dog, senere på dagen, etter å ha sett en film til, gikk jeg all-in! Sitter nå her med samme jenta 2,5 år senere :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg var 11-12 år og jeg tror vi lekte en slags "flasketuten peker på" i et bursdagsselskap. Det var faktisk to jenter fra klassen min som måtte kysse meg da. Jeg protesterte ikke. Jeg hadde ingen store følelser fra eller til, verken da eller senere. Jeg var nok litt stolt på skolen etter helgen.

Lenke til kommentar

møtte ei britisk jente i syden jeg var vel 13 år hun var ganske keen på meg å det skjønte jeg å skjønte sånn halveis hva hun sa men etter litt snakking i par timer så ble det så vi kyssa. Det var en god følelse jeg fikk etterpå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...