Gå til innhold

mp3-cdspiller!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte den før sommeren og at den er relativt grei. Dette er min erfaring;

-Den er jo stygg som ******.

-Den er akkurat litt for stor. Passer ikke i lommen.

-Jeg skulle ønske at det gikk an å søke på sanger på cd en. Og at man kunne bruke "bolske" utrykk. Altså at om man har en cd full av sanger men ville ha Stairway to heawen så kunne man søke *stairway* så fant den den. Nå må man kunne nøyaktig hva navnet på sangen er.

- Kast de medfølgende ørepluggene.

- Om du hører på både Line-out og høytalerutgangen sammtidig mister begge mye kvalitet.

-Om du hører med øretellefon på Line out blir lyden "crap". Men lyden er grei om du kobler de til høytalere.

-Line out'en tåler ikke veldig mye. Jeg har brukt den i 2 månder, og den leverer nå bare på ene øret. Jeg må presse den nedover, da får jeg i begge ørene. Dårlig kontakt altså.

-Er første gang jeg har opplevd at en cd-spiller har kræsjet.

 

Ellers så er det en grei spiller, som gjør hva den skal. Den leverer relativt god kvalitet på musikken. Den har ikke spesielt mange Fanzy greier, men hva kan man forvente seg for den prisen? Om du bare skal ha en spiller som spiller musikken du har brent på cd så er det en fin spiller.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne for noe mnd siden. Er kjempefornøyd. Inge klager. Enestående lyd, grei meny/display etc. Veldig kjekt med fjernkontroll, men kan ha selve spillerne i sekken. Litt stor, men man kan vel ikke vente mer til en så lav pris. Eneste problem jeg har erfart er at den kan være litt vrien når man skal åpne en mappe med fler undermapper. Men det kan hende det ikke er spilleren, at det er cden eller rett og slett en instilling jeg har bomma på. Grunnen til at jeg kjøpte denne og ikke en mp3 spiller er: masssse plass, 6-700mb er veldig deilig når man er glad i musikk. Billig. Billig. Billig!!!

 

Anbefales av meg! :woot:

 

Husk å oppgradere firmware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...