RBW Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Helgekonkurransen er over oss, og vi har en godbit fra Asus på lur. Konkurranse: Vinn et skikkelig fett skjermkort
Åsmund Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Jeg trenger nytt skjermkort til Battlefield 3 nå. JEG vil ha den
Xito Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Noen som vet hvordan jeg kan koble dette til laptopen min når jeg vinner?
Cept Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Trenger sårt et nytt grafikk kort til spilling av Bf3 Hope I win!!
Mr. A Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Dette trenger jeg virkelig. Kortet mitt har tatt kvelden, og jeg har ikke garanti på kortet lengere. Må si at Asus har vært ganske gavmild med premien. Takk Asus! Endret 3. mars 2012 av Mr. A
Papirkurven Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Trenger også nytt skjermkort, da mitt er veldig gammelt og har begynt og fjuske..
Macklemore Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Noen som vet hvordan jeg kan koble dette til laptopen min når jeg vinner? Nei men du kan få solgt det til en bra pris
Loefthal Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Noen som vet hvordan jeg kan koble dette til laptopen min når jeg vinner? ??
x-thinkshrink-x Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan koble dette til laptopen min når jeg vinner? http://www.youtube.com/watch?v=VODw8ROJ6bg&feature=fvwrel Noe sånt? Endret 3. mars 2012 av x-thinkshrink-x 1
Mgut Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Noen som vet hvordan jeg kan koble dette til laptopen min når jeg vinner? du må kjøpe pci-e port til den bærbare, men de har bare maks watt de kan levere og akkurat et 6850 vil gå bra for dem, men slike som trekker over 150w vil ikke klare dette, siden et gtx 580 har en tdp på 233w, men vist du vinner dette, så må du sette det i ditt stasjonære pc og kan ikke kobles opp til bærbar, ikke med et så kraftig skjermkort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå