Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe ny bil! Trenger litt hjelp!


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har tenkt til å kjøpe meg en ny bil!

 

Tenker på en Audi A4 eller BMW 3-serie. Vil gjerne ha en sedan, for jeg tror ikke jeg kommer til å trenge en stasjonsvogn.

 

Har tenkt til å kjøpe brukt, og har sett på 2009 modellen av A4. Den liker jeg veldig godt! 2006 modellen av BMW 3-serie er også fin, men fy søren for noen stygge baklykter! De nye baklyktene er mye finere!

 

Men det jeg lurer på, er om jeg bør importere eller bare kjøpe på Finn? Har helst ikke lyst til å bruke så veldig mye over 200 000,-

 

Har dere forslag til noen andre biler? Ville det vært smartere å kjøpe en nyere, billigere bil som f.eks Peugeot eller Citröen?

 

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BMW holder seg best i pris av alle merkene. De har også de mest ryddige rutinene rundt garantirep o.l.

BMW eiere skal visstnok være av de mest fornøyde på det norske markedet sammen med eiere av koreanske og japanske biler som topper lista.

 

Audi kommer langt ned på lista, godt under alle andre sammenlignbare merker som VW, Citroen, Peugot, Ford etc

Lenke til kommentar

2006 modellen av BMW 3-serie er også fin, men fy søren for noen stygge baklykter! De nye baklyktene er mye finere!

 

Kjøp Blackline-lykter. Problem løst.

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=9879&page=2

Går det ikke an å bytte til slike baklykter?

 

Hvor mye vil det evt. koste?

 

BMW holder seg best i pris av alle merkene. De har også de mest ryddige rutinene rundt garantirep o.l.

BMW eiere skal visstnok være av de mest fornøyde på det norske markedet sammen med eiere av koreanske og japanske biler som topper lista.

 

Audi kommer langt ned på lista, godt under alle andre sammenlignbare merker som VW, Citroen, Peugot, Ford etc

Men er det ikke sånn at BMWer blir sett på som "pakkisbiler"? No offence.

 

Synes Audi A4 fra 2009 og oppover ser helt fantastisk ut! Men er det slik at Audien vil skape mer problemer med rep osv.?

Lenke til kommentar

AUX inngang er veldig viktig, i og med at sønnen min også kommer til å bruke bilen. Er det standard med AUX på nyere modeller, eller må dette være spesifisert i annonsen?

 

Hvilken bil er gjerrigst på drivstoff? Audi A4 eller 3 serie? Tenker ikke på en spesiell motor, men generelt.

Lenke til kommentar

BMW eiere skal visstnok være av de mest fornøyde på det norske markedet sammen med eiere av koreanske og japanske biler som topper lista.

 

Audi kommer langt ned på lista, godt under alle andre sammenlignbare merker som VW, Citroen, Peugot, Ford etc

 

At Audi kommer dårlig ut er løgn. I NAF sin Autoindex 2011 var Audi eiere de mest fornøyde, foran BMW.

Endret av trra
Lenke til kommentar

BMW eiere skal visstnok være av de mest fornøyde på det norske markedet sammen med eiere av koreanske og japanske biler som topper lista.

 

Audi kommer langt ned på lista, godt under alle andre sammenlignbare merker som VW, Citroen, Peugot, Ford etc

 

At Audi kommer dårlig ut er løgn. I NAF sin Autoindex 2011 var Audi eiere de mest fornøyde, foran BMW.

Vel, det er altså ikke min løgn men fra en tilsvarende undersøkelse som den du linker. Man bør vel gjøre seg opp sin egen mening om ting da alle disse undersøkelsene og målingene strengt tatt bare forvirrer.

Lenke til kommentar

Vel, det er altså ikke min løgn men fra en tilsvarende undersøkelse som den du linker. Man bør vel gjøre seg opp sin egen mening om ting da alle disse undersøkelsene og målingene strengt tatt bare forvirrer.

 

Du referte til det Norske markedet når du påsto at Audi kommer langt nede på listen. Autoindexs er en av de største her i Norge, med Audi på topp. Om du har noen andre undersøkelser fra Norge å refere til som viser det motsatte er det jo bare legge de ut istedenfor å slenge rundt med løse påstander\løgner.

Endret av trra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...