Gå til innhold

Komplett, gir feil info om produkter på WEB!!!


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte HighPoint RocketRAID 1540 Seriell ATA 4 kanaler RAID. I produkt beskrivelsen står det at det skal følge med overganger slik at det går ann å koble til vanlig IDE harddisk til kortet. Da jeg får pakken står det at det er 'optional' med disse overgangene. Det betyr at jeg må eventuelt bestille disse seperat.

 

Jeg sendte mail og klaget på dette.

Dette er svaret...

 

Beklager feil produktinfo, har gitt beskjed videre, da må du nesten bare returenere produktet slik att du får pengene igjen for det.

 

Mvh

Bjørn Henning

Komplett.no

 

Hallo!!! Jeg bestilte dette produktet fordi informasjonen jeg fikk i beskrivelsen passer til det som jeg skal ha. Hva med kompensasjon?? Neida det blir ikke nevnt. Når en slik feil som dette oppstår skal ikke kunden lide for en tabbe av butikken.

 

Jeg jobber som elektriker, og gjør jeg en feil må vi ordne opp i dette uten at kunden blir belastet. Men Komplett bare 'skyver' det hele til siden.

 

Ta og skjerp dere!! Regner med at dere fortsatt vil at folk skal handle hos dere??

 

PS. Komplett har nå endret teksten på produktet etter at jeg klaget!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret jeg fikk er ikke uhøfflig, men det mangler liksom noe....

 

Jeg ønsker ikke å returnere varen. Jeg trenger kortet. Men de kunne godt ha sagt noe som foreks.

 

"Vi skal sende det du trenger med gratis porto", slik at jeg kun betaler for 'delene'.

 

"Vi beklager sterkt og ønsker gi deg kompesasjon ved å gi deg 200kr i varer"

 

Eller er dette urimelig?

Lenke til kommentar
de kunne beklaget og rettet opp feilen, og sagt at de kunne ta tilbake kortet gratis men det er det.

 

Man skal drive en bedrift lønnsomt...

 

Jeg skrev dette tidligere...

 

Jeg jobber som elektriker, og gjør jeg en feil må vi ordne opp i dette uten at kunden blir belastet.