Gå til innhold

BK: Rondane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bildet virker litt "lite" sånn med en gang og gir et litt flatterende inntrykk, men ser en det via linken/full størrelse så kommer det om mulig mer til sin rett. Et slik bilde viser hvor bra det er at vi har muligheten til å se det i full størrelse!!!!! Skarpt, flott lys og fine farger. God komp....!

En bra eksponering dette! 5'er herfra (og det er det ikke ofte jeg gir "for å si det sånn") ! :)

Endret av smort1
  • Liker 1
Skrevet

Det er et flott skue i full størrelse, ja. Flott morgenlys. Det eneste jeg vil pirke på, er åsryggen i forgrunnen til høyre. Kanskje en bagatell, men likevel litt irriterende. Et lite kutt i høyre kant ville rettet på dette.

• Liker 1
Skrevet

Bildet virker litt "lite" sånn med en gang og gir et litt flatterende inntrykk, men ser en det via linken/full størrelse så kommer det om mulig mer til sin rett. Et slik bilde viser hvor bra det er at vi har muligheten til å se det i full størrelse!!!!! Skarpt, flott lys og fine farger. God komp....! En bra eksponering dette! 5'er herfra (og det er det ikke ofte jeg gir "for å si det sånn") ! :)

Skrevet

Takk for kommentarene. Morsomt å få gode tilbakemeldinger. Har nå lagt med orginalbildet så det er lettere å se hva jeg har gjort med det og eventuelt hva jeg kunne ha gjort annerledes. Må sies at jeg er veldig fersk på dette med bildebehandling. Har Photoshop Elements 7.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...