Gå til innhold

PC på en pinne


Anbefalte innlegg

Alle priser er eks. mva.

Så da blir prisen rundt 1600-1700kr med porto da, gitt at butikken fortoller den.

Hehe, får nesten vurdere å ta en tur til Delavare i USA da, der har de 0% sales tax... Eller New Hampshire.

 

Får kanskje vurdere å ta meg en tur til USA igjen, er så utrolig kjekt å bestille varer fra andre delstater enn den man faktisk er i. Da kan ikke myndighetene kreve inn sales tax. Utrolig morsomt. Gjorde det da jeg var i New York sist. Bestille masse varer fra California og andre stater, levert til hotellet. Ingen moms. Og gunstig dollarkurs. Var spesielt fornøyd med den ene tingen , Bose QC15 til under 1500kr. Og world wide warranty!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke ille pris det der da, den drives jo rett som den er.. Har man en tv som ikke er smart, men har usb, kan man lage den smart med den der.. (uten egen boks). ev. bilpc som er "usynlig"+++ mange muligheter! Kanskje man kan kjøre opp gameserver på den (openttd f.eks.), he he.. kan være det ikke går, men..

Lenke til kommentar

De priser seg helt ut. Det blir Raspberry Pi på meg etter hvert.Men jeg liker konseptet. Bare å plugge den inn som "minnepinne" i HDMI-porten til TV-en og koble til en USB forlengerkabel fra TV-ens USB-kontakt til "minnepinnen" så har man en hel PC koblet til TV-en. Da gjenstår det bare trådløst tastatur og mus. Finnes det noe innebygget mottaker i den eller må man bruke mini-USB-porten med adapter til trådløs tastatur/mus-mottaker?Hardware: Kan jeg ønske meg en brukertest av denne vs Raspberry Pi? :)

 

kanskje den har blåtann(?)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...