Gå til innhold

3 monitorer. dual setup


MittParadoX

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg kan få wow strekt over 2 monitorer når jeg har 3.

Jeg vil ha wow på monitor 1 og 2 og ved og bruke viewport tilpasse wow til monitor 1 sånn at jeg kan ha map, chat osv på monitor 2.

noe ala dette: post-107371-0-57179600-1330426930_thumb.png

 

Jeg har Ati HD 6870 og HD 4850 kort. dette skulle ve la seg gjøre?

og for og bruke eyefinity må begge kortene støtte det regner jeg med? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan jeg kan få wow strekt over 2 monitorer når jeg har 3.

Jeg vil ha wow på monitor 1 og 2 og ved og bruke viewport tilpasse wow til monitor 1 sånn at jeg kan ha map, chat osv på monitor 2.

noe ala dette: post-107371-0-57179600-1330426930_thumb.png

 

Jeg har Ati HD 6870 og HD 4850 kort. dette skulle ve la seg gjøre?

og for og bruke eyefinity må begge kortene støtte det regner jeg med? :D

 

Du får til noe lignendes med 3 skjermer, har en youtube bruker som heter dbsullik og en film der som heter WoW Eyefinity.wmv som viser oppsettet jeg brukte. Har forsøkt å linke til filmen men det virket ikke.

 

Kan ha chat og UI på sideskjermene og kun selve spillet på skjermen i midten :)

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Det trådstarter spør om er vel hvordan han kan ha WoW (ingame bildet) på den ene skjermen, så ha andre ting som map osv på skjerm #2, noe som jeg tror ikke vil fungere.

 

Du kan spille WoW over 2 skjermer, men da blir karakteren din i midten av begge skjermene, noe som ikke gir et veldig bra resultat.

Lenke til kommentar

Det trådstarter spør om er vel hvordan han kan ha WoW (ingame bildet) på den ene skjermen, så ha andre ting som map osv på skjerm #2, noe som jeg tror ikke vil fungere.

 

Du kan spille WoW over 2 skjermer, men da blir karakteren din i midten av begge skjermene, noe som ikke gir et veldig bra resultat.

jo det går. og det er det jeg prøver og få til. når jeg har fått det til kan jeg bruke script for og tilpasse bildet til en skjerm og ha sort bakgrunn på den andre.

 

bare for og vise:

/script WorldFrame:ClearAllPoints(); WorldFrame:SetWidth(960); WorldFrame:SetHeight(736); WorldFrame:SetPoint("CENTER", 0, 32);

så ser det sånn ut på en monitor med 1680x1050

wowscrnshot030812231532.jpg

 

 

Problemet er hvordan jeg får strekt wow over 2 skjermer. resten ordner jeg :p

Endret av MittParadoX
Lenke til kommentar

Problemet som nevnes er at om du ikke har det i Window mode og strekker det manuellt så får du ikke WoW på flere skjermer.

I fullscreen modus så får du ikke mer enn en skjerm, og de andre går i svart, dette har vært en begrensning for veldig lenge, faktisk siden Win 95-98 dagene og ligger i software.

 

3 skjermers Eyefinity omgår denne begrensningen ved å la Windows se de 3 skjermene som en stor skjerm, du har ikke Eyefinity så alternativet er windowed mode.

 

Ditt neste problem er å flytte saker og ting rundt i WoW, som for eksempel skille kartet ut på en skjerm som du vil ha svart og kun bildet på en.

Om du ikke har noen mulighet til å justere kun bildet inne i WoW (Altså gjøre bildet mindre enn oppløsningen / vindusstørrelsen) så sliter du med å få det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...