Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken type jente liker gutter?


Anbefalte innlegg

*jente-jente

*jente som kun lekte med barbiedukker som liten

*sminker seg

*har hundrevis av venner på facebook

*kun drikker, fester og shopper på fritiden

*har en "eeek, æsj, nei..." holdning til alt som har med dyr, natur og friluftsliv og gjøre

*null interesse for andre tv-serier enn gossip girl, greys anatomy

*hører på listepop, lady gaga, justin bieber

*masse brunkrem

*bryr seg sterkt om andres sosiale status, spes. kjærestens

*generelt overfladisk

*kraftig overvektig og ikke villig til å gjøre noe med det

*spiser usunt, hamburger, kebab

*sladrekjerring

*adhd

 

 

Unngå helst noen av disse punktene, en mann kan takle noen "skyggesider" hos dama :D

Normal kropp, normalt utseende, genuin personlighet og felles interesser kommer du langt med.

 

 

Postet av anonym: 5f52cec037fdba0661c7b954f3befe9c

 

er det et minus å ha hundrevis av venner på facebook?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det samme som og spørre om hva gutter liker og spise. En vil si taco en annen pizza.

 

For meg er den perfekte jenta, snill, hun bryr seg om vennene sine. Hun må ikke være overfladisk/diva.

 

Utseende må være naturlig, trenger ikke store pupper eller perfekt rumpe. Ett fint smil og vennlig blikk er 100 ganger bedre.

 

Gutt 16.¨

 

forresten synes jeg innlegg 8 er bra!

Endret av jaakervik
Lenke til kommentar

Gutter liker vel all slags jenter, akkurat som jenter liker all slags gutter. Men tror nok de fleste gutter vil sette pris på ei jente med humor fremfor ei som ser seg i speilet dagen lang ...

Nei, jeg liker ikke alle slags jenter.

 

Jeg vet ganske nøyaktig hva slags form

- ansiktet må ha

- rumpa må ha

- størrelse på overkroppen

- størrelse på midjen

 

MEN; jeg skal være ærlig: hverken vaginal styling eller silikon gjør så mye for meg fra eller til.

Lenke til kommentar

Jeg liker jenter som er litt hard to get, men samtidig ikke helt princess. Det er viktig at hun har glimtet i øye og en bra kroppsholdning. Et fast håndtrykk og øyekontakt er avgjørende for førsteinntrykket. Jeg legger ikke så mye fokus på kropp og former, men jeg utelukker sovende sofaslitere med gårsdagens kebab i hånda.

Endret av beastwood
Lenke til kommentar

Gutter liker vel all slags jenter, akkurat som jenter liker all slags gutter. Men tror nok de fleste gutter vil sette pris på ei jente med humor fremfor ei som ser seg i speilet dagen lang ...

Nei, jeg liker ikke alle slags jenter.

 

Jeg vet ganske nøyaktig hva slags form

- ansiktet må ha

- rumpa må ha

- størrelse på overkroppen

- størrelse på midjen

 

MEN; jeg skal være ærlig: hverken vaginal styling eller silikon gjør så mye for meg fra eller til.

 

 

Tror nok du misforstod meg litt her ... Det jeg mente med min post var; det finnes ikke noe fasitsvar på hva GUTTER generelt liker, for gutter liker totalt sett alle slags jenter. Altså, noen liker blondiner, andre brunetter, osv. Det går derfor ikke an å svare på hva GUTTER liker. Men hver enkelt gutt vet nok sånn ca hva han liker, men kjipt for TS hvis ingen av guttene som liker hennes jente-type svarer her ...

 

Lo forresten godt av at du vet nøyaktig hva slags form og størrelse diverse kroppsdeler på jenta skal ha. Går du rundt med MÅLEBÅND eller?! :p

Lenke til kommentar

er det et minus å ha hundrevis av venner på facebook?

 

Ja. Hvis ei jente ellers er perfekt, men jeg oppdager at hun har 150+ venner på facebook, så er det takk og farvel med en gang.

 

Men fra spøk til alvor, tror jeg ikke det betyr noe som helst for noen. Du kan jo kjenne på deg selv, legger du vekt på hvor mange facebookvenner en gutt har? Hvis en gutt sier at han misliker jenter med mange venner, ville du begynt å slette noen da?

 

Du stiller mange slike spørsmål om hva som er bra eller dårlig når det gjelder sånne små detaljer. En ting er at svarene alltid er individuelle, så du kan aldri få et sikkert svar. En anne ting er at du ikke trenger å bry deg så mye om disse detaljene. Hvis de viktigste tingene er på plass, vil de aller fleste se bort fra de andre tingene. Hvis en gutt avslår deg på grunn av slike banale ting, så er han ikke noe å spare på, og du kan heller finne deg en annen. Du trenger ikke å forandre deg og tilpasse deg alle andre mennesker.

Lenke til kommentar

er det et minus å ha hundrevis av venner på facebook?

 

Ja. Hvis ei jente ellers er perfekt, men jeg oppdager at hun har 150+ venner på facebook, så er det takk og farvel med en gang.

 

Men fra spøk til alvor, tror jeg ikke det betyr noe som helst for noen. Du kan jo kjenne på deg selv, legger du vekt på hvor mange facebookvenner en gutt har? Hvis en gutt sier at han misliker jenter med mange venner, ville du begynt å slette noen da?

 

Du stiller mange slike spørsmål om hva som er bra eller dårlig når det gjelder sånne små detaljer. En ting er at svarene alltid er individuelle, så du kan aldri få et sikkert svar. En anne ting er at du ikke trenger å bry deg så mye om disse detaljene. Hvis de viktigste tingene er på plass, vil de aller fleste se bort fra de andre tingene. Hvis en gutt avslår deg på grunn av slike banale ting, så er han ikke noe å spare på, og du kan heller finne deg en annen. Du trenger ikke å forandre deg og tilpasse deg alle andre mennesker.

 

 

 

jeg lurer ikke på hva dere syntes om å ha flere hundre venner på face. har de vennene jeg har seff. men syns bare det var litt rar kriterie av han som skrev det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...