Gå til innhold

Min nye Hobby som serie Tegner..


Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg likte å lage vitser i form av ruter, stort sett bassert på ordspill. Dette har blitt til en liten Hobby ).

 

Setter pris på om du\dere besøker gleng.me , gi gjerne vurderinger også i denne tråden eller på gleng.me ).

 

Advarsel .. Ekstrem Tørr Humor .... :w00t:

 

Å nei, jeg vet at jeg på ingen måte er en god teknisk tegner ...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes noe av det var bra :) Jeg synes også det er kult at folk tegner rundt og i ekte bilder som du hadde gjort med den ku`a.

 

eventuelt bruke flere ordspill som er kjent for og kunne høres ut som noe annet.

 

Istede for da og dele opp sammensatte ord.

 

Men noen likte jeg og noen var helt greie, Men om du skal "masseprodusere" dette er det 100 % sikkert at noen vil hate noen bilder og noen vil elske andre =)

 

Stå på ! ser bra ut så langt :)

 

Eventuelt,synes denne siden er litt teit egentlig, Men du kan sende inn noen til www.artige.no for så og se ann hvor mye Likes du får, dette er jo en pekepinne på hvor mange som liker dem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
eventuelt bruke flere ordspill som er kjent for og kunne høres ut som noe annet.

 

Det er et pr av dem lenger ned på listen men jeg skal helt klart jobbe med dette, spesielt de som ikke er så tydelige i først omgang.

 

Takk for forslagene videre, skal se nærmere på siden du nevner. Wordpress var det førte og beste jeg kom over, siden er bare et pr dager gammel :)

 

Takk for øvrige tilbakemeldinger også....

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...