Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Autocad på imac, Funker det sammen?


Anbefalte innlegg

Skal handle ny pc og har utrolig lyst på mac, men fikk høre at det ikke gikk noe særlig godt overens med autocad.

 

Skal begynne i ny jobb og kommer til å bruke disse cad programmene litt hjemme også, så kan være greit å finne en god pc som gjør jobben pluss litt til.. :)

 

Fungerer ikke autocad på en mac??

 

Noen som vet?

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker som sagt pc idag, men har lyst til å gå over til mac.

Da vil jeg kjøre autocad programmene på mac`n like problemfritt som om de skulle vært kjørt på en pc og windows....

 

Synes det blir for kjipt å kjøpe mac for så å måtte innstalere windows for å kunne bruke progrsammet som er akuelt....

Lenke til kommentar

Det hele koker vel ned til følgende: har du utrolig lyst på Mac og har andre gode grunner for å velge Mac, så kjøper du en Mac og tar tilleggskostnaden med Windows (og eventuelt Parallels Desktop) for å kjøre Autocad.

 

BootCamp-løsningen, der du må boote maskinen i enten Windows eller OS X synes jeg ikke noe om, da det blir mindre fleksibelt med tanke på å utnytte fordelene med begge systemene og det er kjedelig å måtte boote maskinen veldig ofte. Parallels Desktop er bedre, da det lar deg kjøre Windows 7 som "gjeste-OS" samtidig med OS X.

 

Er Autocad det primære du skal bruke PC'en til så kan du like gjerne kjøpe deg en god Windows-PC, f.eks en DAK-arbeidsstasjon fra f.eks HP eller Fujitsu.

http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11096&mfr=&filter=A00432.K01818.

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...