Gå til innhold

Skulle kjøpe LG til billig peng, MEN!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er bruksområdet ditt? Kan ikke svare helt spesifikt på spørsmålet ditt, men dette er jo en relativt rimelig TV, så kommer jo mye an på hvilke forventninger en har. Personlig liker jeg http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=632207 , spesielt om du skal ha den i et rom hvor det ikke er alt for mye direkte sollys. Plasma er fortsatt best til film. Men er selvfølgelig som alltid fordeler og ulemper, les tester osv. Merk også at den er fjorårets modell (plasmaen), men er også derfor den har en grei pris regner jeg med.

Lenke til kommentar

Hva er bruksområdet ditt? Kan ikke svare helt spesifikt på spørsmålet ditt, men dette er jo en relativt rimelig TV, så kommer jo mye an på hvilke forventninger en har. Personlig liker jeg http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=632207 , spesielt om du skal ha den i et rom hvor det ikke er alt for mye direkte sollys. Plasma er fortsatt best til film. Men er selvfølgelig som alltid fordeler og ulemper, les tester osv. Merk også at den er fjorårets modell (plasmaen), men er også derfor den har en grei pris regner jeg med.

Har du prøvt denne med xbox?

 

Og en ting til: Er det analog lydutgang på denne? Og er det inngang for "tradisjonell" tv-kabel?

Endret av Arne
Lenke til kommentar

Har ikke testet akkurat denne TV'en personlig, har en Plasma fra 1-2 generasjoner før i tilsvarende serie, og har ikke testet med 360, så spørs hvor relevante mine erfaringer er sånn sett. Likevel kan jeg nevne at den(min altså) funker veldig bra med PS3. Utover dette så er det linket til 3 tester på komplett sin side så er nok å lese ellers om TV'en, selv om de ikke fokuserer på spill. Vil si at Plasma er veien å gå om man bryr seg og film, men gjerne også spill og TV. Men, er ikke samme fargesirkuset som en finner på enkelte LED tver :)

Endret av Zeorsd
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva er bruksområdet ditt? Kan ikke svare helt spesifikt på spørsmålet ditt, men dette er jo en relativt rimelig TV, så kommer jo mye an på hvilke forventninger en har. Personlig liker jeg http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=632207 , spesielt om du skal ha den i et rom hvor det ikke er alt for mye direkte sollys. Plasma er fortsatt best til film. Men er selvfølgelig som alltid fordeler og ulemper, les tester osv. Merk også at den er fjorårets modell (plasmaen), men er også derfor den har en grei pris regner jeg med.

Har du prøvt denne med xbox?

 

Og en ting til: Er det analog lydutgang på denne? Og er det inngang for "tradisjonell" tv-kabel? Bor på studenthybel, og vi får signal inn gjennom en gammeldags antennekabel tror jeg. Rund kabel med en pinn i.

 

Har ikke sett at TVer har droppet den gode gamle tuneren enda, så sjansen er vel 100% sikkert at den vil det.

 

Grunnen til at noen sier TVen kanskje er dårlig er nok prisen. under 6000,- for 47" er lite penger, og ett eller annet sted så er ting spart inn. På slike TVer er det som regel elektronikken, så normale antenne signaler vil være betydelig dårligere enn på en til 20.000,-. Men fores den med gode signaler (Blu-ray osv), hvor det meste av elektronikken forbigås, så er de ikke så gale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...