Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liten penis ! Kan jeg gjøre noe med det?


Heisann!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke hør på de fjasekoppene her oppe. En kompis av meg har 10 cm erigert og den er tynn som ei penn. Vet du hva, dama hans er ei 30 år gammel helt usedvanlig nydelig blondine, og de har barn nå sammen. Hun er overlykkelig med han, noen kvinner vet å verdsette menn for andre ting enn penis.

noen er avholds, andre ikke.

de fleste mennesker er glade i sex, og trenger derfor mer enn 10 cm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ikke bli lei deg av at penisen din er liten egentlig du må bli glad.. den er liten og stiv..

 

ville du hatt 35 cm men ikke no stiv da hadde det også vært problem, da måtte du ha spurt hvordan skal jeg gjøre den stiv..

 

Eksempel hvis du får en spiker som er 1 cm lang i beinet, så får du vondt.. men hvis du tråkker på en tau, (ikke stiv sak) du merker ingenting fordi den er slapp..

 

du er heldig som har 9 cm og stiv, jeg skulle ønske en penis som deg

 

ta godt vare på penisen din

Lenke til kommentar

Sex er mer enn kun størrelse på penis.

Dessuten så kan man jo forlenge penis med sex leketøy som gjør den større.

 

Når det gjelder å forlenge penis så kjenner jeg en person som har brukt en forlenger over tid med støtte av helsepersonell (studie for noen år siden) og resultatet var 2-3 cm ekstra tror jeg. Nå husker jeg ikke i farta hvor mye han hadde i utgangspunktet heller men han var vist glad for resultatene.

 

Synd jeg ikke kommer på sånn i farta hva han brukte , men studiene ble gjort i Oslo i 2002/3 mener jeg.

 

Her er forresten et svar fra Lommelegen angående dette : http://www.lommelegen.no/legesvar/bivirkning-av-mekanisk-penisforlenger

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Gnetics Extеnder Penisforlenger - no.gneticsextender.com Har nå brukt Gnetics Extеnder i ca 5 mnd. Og til alle dere tvilere der ute : Den virker ! Ville gjerne prøve dette produktet og var kansje en av dem som ikke var skeptisk til denne metoden. Vet at "Strekking" av kroppsdeler og lemmer har blitt utført med resultat i årevis. Har økt lengden ca 3 cm på denne tiden. Fra 15-18 cm. Noen hevder at man kan kun øke lengden med 1-2 cm, men dette er ikke riktig. Bruker den 2-3 ganger i uken ca 2-4 timer hver gang. Og har tenkt å fortsette med dette fremover.

Lenke til kommentar
ikke bli lei deg av at penisen din er liten egentlig du må bli glad.. den er liten og stiv.. ville du hatt 35 cm men ikke no stiv da hadde det også vært problem, da måtte du ha spurt hvordan skal jeg gjøre den stiv.. Eksempel hvis du får en spiker som er 1 cm lang i beinet, så får du vondt.. men hvis du tråkker på en tau, (ikke stiv sak) du merker ingenting fordi den er slapp.. du er heldig som har 9 cm og stiv, jeg skulle ønske en penis som deg ta godt vare på penisen din

 

:rofl:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...