Gå til innhold

Dine co-op-favoritter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Civilization V, lett å slå i hjel mange timer.

 

Blir ikke det litt kjedelig? Jeg kan bruke veldig lang tid på EN runde, det må da være kjedelig å vente på hverandre?

 

Hvis du ikke har interesse av strategispill som f.eks Civilization V vil jeg tro det blir litt kjedelig i lengden. For min del er det vanvittig kult å sette seg inn i og det er veldig mye som kan skje i løpet av en runde, som gjerne kan vare flere kvelder.

Lenke til kommentar

Civilization V, lett å slå i hjel mange timer.

 

Blir ikke det litt kjedelig? Jeg kan bruke veldig lang tid på EN runde, det må da være kjedelig å vente på hverandre?

 

Hvis du ikke har interesse av strategispill som f.eks Civilization V vil jeg tro det blir litt kjedelig i lengden. For min del er det vanvittig kult å sette seg inn i og det er veldig mye som kan skje i løpet av en runde, som gjerne kan vare flere kvelder.

 

Det er ikke det jeg mener, jeg synes selv at civ 5 er kjempegøy! Jeg mener at det må være kjedelig å spille sammen emd en annen person over nettet fordi en runde kan ta kjempelang tid :)

Lenke til kommentar

 

Civilization V, lett å slå i hjel mange timer.

 

Blir ikke det litt kjedelig? Jeg kan bruke veldig lang tid på EN runde, det må da være kjedelig å vente på hverandre?

 

Hvis du ikke har interesse av strategispill som f.eks Civilization V vil jeg tro det blir litt kjedelig i lengden. For min del er det vanvittig kult å sette seg inn i og det er veldig mye som kan skje i løpet av en runde, som gjerne kan vare flere kvelder.

 

Det er ikke det jeg mener, jeg synes selv at civ 5 er kjempegøy! Jeg mener at det må være kjedelig å spille sammen emd en annen person over nettet fordi en runde kan ta kjempelang tid :)

 

 

Det kan jeg forstå, men hvis man har like interesser rundt Civ 5 som jeg har med mine kompiser så fungerer det strålende, gjelder bare å gi et lite ord hvis man har ekstra mye å gjøre en turn så kan man gjøre noe annet. Hvis du kjeder deg er det jo bare å trykke f1 å starte å lese :p

Lenke til kommentar

Jeg å en kompis startet på Borderlands igår, et fps spill hvor du kan spille hele historien samens. Tror du kan være opp til 4 spillere på en gang?

 

Spillet er kjempe bra og gøy, er så mye våpen og spillet føles helt perfekt til co-op.

 

Her er et klipp jeg fant i farta.....og ja ser ut som det er 4st en kan spille samens med.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...