Gå til innhold

Dine co-op-favoritter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå!

Elsker å LAN'e med mine roomies, og vi digger spesielt co-op spill. Har dere noen anbefalninger på spill vi kan teste?

Spiller for tiden bare litt Counter-Strike Source mot boter, men banene er så forferdelig kjedelige og primitive (typisk CS imo). Vi vurderer Modern Warfare da jeg husker å ha spilt det co-op på Xbox 360, men går dette også an å spille co-op på PC?

Mvh

bondegutt1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er mulig å bevege seg litt bort fra FPS sjangern så kan jeg anbefale Terraria nå på tampen!

Har spilt det intensivt nå de siste dagene sammen med et par kompiser, utrolig artig! Og spesielt nå etter patch 1.1 som kom i desember er det mye rart å foreta seg ;)

Terraria steam

• Liker 2
Skrevet

Gode forslag, men vi er bare 3-4 stykker. Internettet her på rommet suger fælt, så det blir bare lokal spilling. Det innebærer blant annet at Battlefield 3 er uaktuelt :/

Skrevet

Diablo 2 har vi spilt en del, great fun :)

Har også prøvd AoE2, Generals og Diablo 2. Artige de også. Vi sjekket ut Rainbow 6, det virket jo litt kult. Det skal prøves :)

Skrevet (endret)

Gode forslag, men vi er bare 3-4 stykker. Internettet her på rommet suger fælt, så det blir bare lokal spilling. Det innebærer blant annet at Battlefield 3 er uaktuelt :/

Terraria er det mulighet for å spille på lan, og er super enkelt å sette opp.

but my point is;

Terraria go go go!!

Endret av Haunts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...