Gå til innhold

Annonsebilag: Vinn en PS VITA før lansering - Konkurransen er over


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker meg vita på grunn av min utfordrende livs situasjon. Min spill pc har konen min installert et lære program for små barn slik at min eldste datter kommer og tar maskinen hver gang jeg rører den. Xboxen min har sønnen min overtatt og tatt ned på sitt rom. Samt TVèn som jeg har har min minste datter tatt eierskap i og der går det kun Mickeys club house. Min eneste kjangs til å få kose meg med spilling etter min oppfatning er bak en låst do dør med en PSP Vita.

 

Hilsen

En pappa i nøden

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig tenkt å skaffe meg en Playstation Vita, men klarte å skade min brors bil, så den drømmen har nå forsvunnet i et sort hull av verkstedkostnader. Hvis jeg hadde vunnet konsollen vil jeg ha mulighet til å krasje så mye jeg vil uten at drømmer knuses. Bare mine 28 øre :)

Lenke til kommentar

Jeg ønsker å vinne en PS Vita før alle andre fordi jeg er nyskjerrig på hvordan PS Vita fungerer og jeg har veldig lyst til å prøve den ut så snart som mulig. Jeg er masterstudent som studerer spilldesign og programmering ved HIN, og mitt største ønske en dag er å lage spill til nettopp ett slikt produkt som PS Vita. Og siden jeg er programmerer så er coca cola zero ett naturlig produkt i min hverdagskostnad :) Håper dere kan sponse en fattig student, og gi meg motivasjon til å programmere noe stort som alle kan glede seg av en dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...